اخبار فناوری

درآمد سامسونگ از فروش گلکسی اس 22 بیشتر از گلکسی اس 21 است

اوایل امروز سامسونگ درآمد خود را برای سه ماهه سوم سال 2022 گزارش دهید و لی جائه یونگ را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد. این شرکت هنگام اعلام نتایج خود فاش کرد که بخش گوشی های هوشمند سامسونگ از نظر تجاری بسیار خوب عمل کرده است. در میان رکود در بازار گوشی های هوشمند، گوشی های رده بالای سامسونگ مانند گلکسی اس 22، گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 عملکرد فروش خوب بوده اند و فروش سری گلکسی اس 22 حتی از گلکسی اس 21 سال گذشته نیز بیشتر بوده است.

سامسونگ از فروش گلکسی S22 درآمد بیشتری کسب می کند

شرکت سامسونگ در طی اعلام گزارش مالی خود گفت که سری گلکسی اس 22 درآمد بسیار بیشتری نسبت به سری گلکسی اس 21 در سال 2021 داشته است. با این حال، این لزوما به این معنا نیست که این شرکت گلکسی اس 22 را بسیار بیشتر از گلکسی اس 21 فروخته است. این می تواند به این معنی باشد که مردم نسخه های بالاتری مانند Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra را خریداری کرده اند.

گنجاندن پردازنده نسل اول اسنپدراگون 8 در بازارهای بیشتر می تواند تاثیر مثبتی بر فروش گلکسی S22 داشته باشد. به عنوان مثال، این شرکت معمولاً نسخه های Exynos گوشی های پرچمدار خود را در هند و کره جنوبی عرضه می کند. اما امسال این شرکت نسخه اسنپدراگون گلکسی اس 22 را در این کشورها عرضه کرد که منجر به فروش بهتری شد.

سامسونگ از فروش گلکسی S22 درآمد بیشتری کسب می کند

سامسونگ از فروش گلکسی S22 درآمد بیشتری کسب می کند

این شرکت همچنین سیاست به روز رسانی نرم افزار خود را در سال جاری بهبود بخشید. با عرضه سری گلکسی S22، سامسونگ اعلام کرده است که حداکثر چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید را برای همه تلفن‌های رده بالای خود و برخی از دستگاه‌های میان‌رده ارائه می‌کند. همه این عوامل می توانند به برتری بهتر سری Galaxy S22 کمک کنند.

نظر شما در مورد اینکه سامسونگ با سری گلکسی اس 22 بیشتر از گلکسی اس 21 درآمد دارد، چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا