اخبار فناوری

دانلود آهنگ زنگ 2023 Samsung Galaxy S23 🎶 دانلود Over The Horizon نسخه جدید

آهنگ زنگ یکی از ویژگی های هر برند است. وقتی صدای آن را می شنوید، بلافاصله باید بدانید که این گوشی چه برندی است. سامسونگ مدت زیادی است که آهنگ زنگ Over The Horizon را به روز می کند. آخرین بار با ارائه آهنگ زنگ Galaxy S21 این اتفاق افتاد و اکنون قصد داریم یک به روز رسانی در گلکسی S23 انجام دهیم. قبل از انتشار رسمی گلکسی اس 23، این قطعه موسیقی به صورت رسمی منتشر شد. در ادامه می توانید آهنگ زنگ سامسونگ 2023 را برای گلکسی اس 23 دانلود کرده و ویدیوی آن را مشاهده کنید.

آهنگ زنگ سامسونگ 2023

سامسونگ سری گلکسی اس 23 خود را اواخر امروز و در اواخر امروز عرضه خواهد کرد Galaxy Unboxed 2023 مقررات طبق سنت این شرکت، نسخه جدیدی از آهنگ زنگ “Over The Horizon” منتشر شده است. نسخه امسال با Yaeji، یک هنرمند کره ای مقیم ایالات متحده، برای جشن گرفتن “مثبت و خوش بینی در جهان در حال تغییر” ساخته شده است.

هنرمند کره ای یاجی

هنرمند کره ای یاجی

آهنگ تم “Over The Horizon” با هر سری جدید Galaxy S به روز می شود اما صدای اصلی خود را حفظ می کند. هدف این است که آهنگ های زنگ سامسونگ با محبوب ترین صداهای هر سال سازگار شوند.

اگر مشتاق هستید که جدیدترین آهنگ زنگ سامسونگ را قبل از دیگران داشته باشید، می توانید آن را از لینک زیر و از مایفون مگ دانلود:

🎶🎵 دانلود آهنگ زنگ سامسونگ 2023 با لینک مستقیم 🎵🎶

هنرمند کره ای Yaeji در سال 2017 با آهنگ “Raingurl” به محبوبیت رسید و اکنون قرار است اولین آلبوم خود “With a Hammer” را ماه آینده منتشر کند. همکاری با سامسونگ او را در کانون توجه جدیدی قرار می دهد و به افراد بیشتری اجازه می دهد با سبک منحصر به فرد موسیقی او ارتباط برقرار کنند.

سامسونگ می گوید:

در این همکاری، این نوازنده از تلفیقی از عناصر الکترونیکی برای ایجاد نسخه ای بازیگوش استفاده کرد که “احساس جهانی امید و شادی را برمی انگیزد و ما را به تصور و خوش بین بودن به آنچه فراتر از افق نهفته است دعوت می کند”.

همچنین می توانید ویدیوی این آهنگ زنگ جدید سامسونگ را در اینجا مشاهده کنید:

نظر شما در مورد آهنگ زنگ جدید سامسونگ چیست؟

پخش زنده Galaxy Unpacked 2023 را تماشا کنید: عرضه Galaxy S23 و سایر محصولات سامسونگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا