اخبار فناوری

خروج آنر از بازار هند رسمی شد

بازار هند یکی از پرفروش ترین بازارهای موبایل است که توجه بسیاری از تولیدکنندگان را به خود جلب می کند. با این حال، آنر استراتژی دیگری در پیش گرفت و اخیراً خروج آنر از بازار هند رسمی شد.

خروج آنر از بازار هند

افتخار و احترام او اخیرا اعلام کرد که تیم مستقر در هند این برند کناره گیری می کند. مدیرعامل جورج ژائو اعلام کرد که این برند در بازار باقی خواهد ماند اما تمام کارکنان عملیاتی آن را ترک خواهند کرد و شرکای محلی نماینده برند آنر خواهند بود.

این اعلامیه در حالی منتشر می شود که مقامات هندی مجموعه ای از تحقیقات را در مورد شرکت های چینی مانند شیائومی، ویوو و اوپو آغاز کرده اند.

جورج ژائو فاش کرده است که این برند “رویکردی بسیار ایمن” را برای حضور خود در بازار هند در پیش خواهد گرفت. او همچنین به اشتراک گذاشت که کارهای زیادی برای ساخت یک تیم محلی انجام شده است، اما به دلایل واضح منحل خواهد شد.

این خبر در حالی منتشر می شود که آنر با سری Magic 4 پرچمدار خود سر و صدای زیادی به پا کرد و گوشی های میان رده آن شروع به افزایش فروش در سراسر جهان کردند.

لبه های قاب صاف اطراف دستگاه و الگوی خاص قاب پشتی

تصمیم آنر برای کناره گیری نسبتاً غیرعادی است، زیرا این شرکت به طور رسمی موضوع هیچ تحقیق هندی نبوده است. در همین حال، سایر شرکت های چینی توسط سازمان درآمد هند و وزارت دارایی شکایت کرده اند، اما هرگز اقدامات مشابهی را علیه Honor اعلام نکرده اند.

تا کنون در هند، دفاتر هواوی در فوریه 2022 بازرسی شده است.

علاوه بر این، ۷۲۵ میلیون دلار در ماه می ۲۰۲۲ در شیائومی ثبت شد.

در همین راستا، حساب‌های بانکی vivo پس از اینکه مشخص شد بیش از 8 میلیارد دلار برای فرار از پرداخت مالیات به شرکت‌های مادر خود منتقل کرده است، مسدود شد.

Oppo آخرین شرکتی بود که با بیش از 551 میلیون دلار بدهی پرداخت نشده در حال فرار از تعرفه ها گرفتار شد.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما دلیل کناره گیری آنر از بازار پرفروش هند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا