اخبار فناوری

خرابی ویژگی‌های نرم‌افزار Pixel 6 و Pixel 7 توسط کاربران گزارش شده است

اپل با نسل بعدی سری پیکسل خود قول داده است که دستگاه های بهتری نسبت به قبل ارائه دهد. اما به نظر می رسد که باید مشکلاتی را که در پیکسل 6 دیدیم در پیکسل 7 نیز ببینیم. -to-wake. با مایفون مگ با

ویژگی‌های نرم‌افزار Pixel 6 و Pixel 7 از کار می‌افتند

طبق اخبار دریافتی، آخرین مشکلات مربوط به سری پیکسل 6 و پیکسل 7 یکی از مواردی است که از چرخش خودکار این دستگاه از عمودی به افقی جلوگیری می کند. به نظر می رسد در یوتیوب اتفاق می افتد. بسیاری از کاربران در پیکسل 6 پرو با این مشکل مواجه شده اند. به جای تغییر خودکار به حالت افقی، کاربران باید روی کادر کوچک عمودی در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنند تا به صورت دستی ویدیو را به جهت افقی منتقل کنند. این همه ماجرا نیست و تعداد بیشتری از کاربران پیکسل متوجه شده اند که چرخش خودکار با برنامه YouTube کار نمی کند.

کاربران پیکسل درباره این باگ در Reddit بحث کردند. کاربر BennyBoy218 گفت که وقتی از یوتیوب استفاده می کنم، به نظر می رسد ویژگی چرخش خودکار به درستی کار نمی کند و باید به صورت دستی این کار را انجام دهم که آزاردهنده است. برخی از کاربران دریافته‌اند که هنگام پیمایش عمودی یک ویدیوی YouTube از پایین، تصویر به‌طور خودکار به حالت افقی تغییر می‌کند. همانطور که یکی از کاربران Reddit اشاره کرد، محتوای ویدیویی با ضربه زدن به بالای صفحه نمایش به صورت تمام صفحه نمایش داده می شود، که برای من آسان تر از ضربه زدن به مربع کوچک است.

ویژگی‌های نرم‌افزار Pixel 6 و Pixel 7 از کار می‌افتند

برخی ادعا می کنند که این مشکل به برند گوگل پیکسل محدود نمی شود. یکی از کاربران Reddit با نام کاربری adamcordo (که ممکن است نام واقعی او باشد) می‌گوید که همین مشکل در Galaxy Note 20 Ultra V نیز ظاهر شده است. در نتیجه، او پیشنهاد می‌کند که ممکن است مشکل مربوط به YouTube باشد نه یک باگ اندروید. .

و با توجه به تعداد رأی‌های موافق در Reddit که به نظر می‌رسد برای Pixel 6 Pro یکسان است، حدس کلی این است که عدم چرخش خودکار هنگام تماشای YouTube در پیکسل 6 یا پیکسل 7 گسترده است. مشکل دیگری که این نویسنده در اواخر هفته گذشته با آن مواجه شد این بود که یکی از بهترین ویژگی‌های پیکسل دیگر در دسترس نیست. تصور کنید یک زنگ هشدار یا تایمر خاموش می شود و فقط بگویید توقف و این باعث می شود که آلارم خاموش شود.

به طور کلی، بسیاری از مردم این ویژگی را دوست دارند زیرا به آنها اجازه می دهد تایمر یا زنگ هشدار را از راه دور متوقف کنند، حتی اگر در حال حاضر برای فشار دادن دکمه توقف در کنار دستگاه خود نباشید. فقط برای روشن بودن این یک مشکل جدید است که باعث شده است این ویژگی متوقف شود. ظاهرا پس از ارسال بازخورد مستقیم از دستگاه های کاربران به گوگل، به نظر می رسد این مشکل برطرف شده است.

ویژگی‌های نرم‌افزار Pixel 6 و Pixel 7 از کار می‌افتند

نکته دیگری که یکی از کاربران پیکسل 7 در مورد آن نوشته این است که به نظر می رسد وضعیت دستگاه مانند پیکسل 6 است. کاربر Reddit shoelover46 می گوید که مودم گوشی او کار نمی کند. پس از رانندگی در منطقه ای روشن نمی شود. بدون سرویس تلفن همراه (مانند پارکینگ زیرزمینی) تا زمانی که آن را خاموش و دوباره با سوئیچ حالت هواپیما روشن کنید.

با توجه PhoneArenaهمچنین، به نظر می رسد Tap-to-Wake و اسکنر اثر انگشت Pixel 6 هر دو دارای مشکلاتی هستند، و در حالی که ما شکایت هایی را در مورد Pixels ابراز می کنیم، باید اشاره کنیم که برخی از کاربران مختلف نتایج متناقضی با عملکرد نگه داشتن داشته اند. باید بیدار شود مواقعی وجود دارد که این ویژگی فوق العاده خوب کار می کند و مواقع دیگر اصلاً کار نمی کند. یکی از کاربران Reddit با نام کاربری AlaskanSnowDragon نوشت که من می گویم این 85-90٪ مواقع برای من کار می کند. اما گاهی آنقدر کار نمی کند و فعال می شود که محسوس و آزاردهنده می شود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا