اخبار فناوری

حق اختراع اپل به یک کنسول بازی ویژه اشاره دارد که می تواند به آیفون و آی پد متصل شود

اپل کم کم روی محتوای بازی محور سرمایه گذاری می کند بازی اپل شرق؛ اما هنوز یک بازار کامل وجود دارد که این شرکت می تواند در آن کاوش کند و شاید حتی در آن نفوذ کند. تلاش کرد. آخرین پتنت های ثبت شده توسط اپل نشان می دهد که این شرکت قصد دارد کنسول بازی خود را با قابلیت اتصال به آیفون و آی پد معرفی کند.

ثبت اختراع دسته بازی ویژه اپل

پتنت کنترلرهای بازی در دو هفته گذشته توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده و اداره ثبت اختراعات اروپا به اپل اعطا شده است. ثبت اختراعات ابتدا توسط اپل بدیهی است مشاهده شده، نشان می دهد که این پروژه هنوز در مرحله آزمایشی است. زیرا تصاویر آن انواع مختلف دسته بندی بازی ها را نشان می دهد. اولین اختراع در 31 مارس و دومی در 10 آوریل اعطا شد.

در یکی از طرح های مفهومی که توسط تیم مهندسی اپل بررسی شده است، این شرکت لوازم جانبی مشابه سوئیچ Joy-Con Nintendo را نشان می دهد که در آن کنترلر به دو قسمت مختلف جدا شده است که می توانند به کناره های دستگاه متصل شوند. این کنترلر می تواند با آیفون و آیپد هم به صورت عمودی و هم افقی کار کند.

ثبت اختراع دسته بازی ویژه اپل

ثبت اختراع دسته بازی ویژه اپل

قاب دوم به طور انحصاری برای آیفون طراحی شده است و به عنوان یک قاب تاشو با دکمه های داخل آن استفاده می شود. علاوه بر این، جعبه دارای یک صفحه داخلی کوچک برای نمایش محتوای اضافی بازی یا حتی یک صفحه کلید لمسی است.

آخرین پتنت سومین کنترلر بازی را با طراحی جوی استیک کلاسیک نشان می دهد. این دستگاه با تمام دستگاه های اپل مانند آیفون، آی پد و مک از طریق بلوتوث جفت می شود و دارای یک سوئیچ مخصوص برای فعال کردن حالت بازی در دستگاه یا حتی پاسخگویی به تماس ها در حین بازی است.

شایان ذکر است که این اولین بار نیست که اپل راه اندازی کنترلر بازی خود را اعلام می کند.در سال 2020، افشاگر توییتر @L0vetodream ادعا کرد که اپل در حال کار بر روی یک جوی استیک است. اما از آن زمان دیگر چیزی گفته نشده است. البته اکنون محصولی در این دسته با عرضه Apple Arcade و Apple TV معنا پیدا می کند.

نظر شما در مورد پتنت کنسول بازی اپل و عرضه احتمالی این دستگاه توسط این غول فناوری چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا