اخبار فناوری

حضور شیائومی در MWC 2023 تایید شد: خبری از Xiaomi 13 Ultra نیست

کنگره جهانی موبایل در بارسلون معمولا همیشه هیجان انگیز است. اگرچه در سال های اخیر و جابجایی رویداد رونمایی از پرچمداران اصلی موبایل این تالار، کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اما همچنان جذابیت های خود را دارد. اخیرا حضور شیائومی در نمایشگاه MWC 2023 تایید شده است اما متاسفانه خبری از شیائومی 13 اولترا نیست.

رویداد شیائومی در MWC 2023

شیائومی برای خبرنگارانی که مایل به بازدید از غرفه این شرکت در رویداد MWC 2023 هستند دعوت نامه ارسال می کند. این شرکت می نویسد:

ما چشم انداز خود را برای سال 2023 و پس از آن و نحوه برنامه ریزی برای نوآوری و ارتباط بهتر با مردم به اشتراک خواهیم گذاشت.

اگرچه دوست داریم استراتژی امسال شیائومی را بدانیم، اما در پوستر خبری از Xiaomi 13 Ultra نیست.

رویداد معرفی شیائومی در MWC 2023

رویداد معرفی شیائومی در MWC 2023

در واقع این نمایشگاه فرصتی برای علاقه مندان به کشف گوشی های هوشمند جدید شیائومی، لوازم خانگی هوشمند و سایر گجت ها است.

شیائومی اضافه می کند که:

“ما اطلاعات مربوط به برنامه جهانی خود را به اشتراک خواهیم گذاشت”

بنابراین، ممکن است بالاخره برنامه این شرکت برای عرضه جهانی شیائومی 13 و 13 پرو را بشنویم. اما تا اینجا به نظر می رسد که گزارش قبلی در مورد دوربین گوشی های جدید با برند لایکا صحت نداشته باشد.

توجه داشته باشید که عدم رونمایی از Xiaomi 13 Ultra در WMC 2023 به معنای لغو شدن آن نیست. برعکس، شاید شیائومی تصمیم گرفته آن را در یک رویداد ویژه با تمرکز ویژه بر بهترین محصولات موبایل خود معرفی کند.

منتظر WMC 2023 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا