اخبار فناوری

حذف شارژر از جعبه Xiaomi Civi به عهده خود کاربر است

برداشتن شارژر از جعبه روندی است که توسط اپل هدایت می شود و دیر یا زود بیشتر مارک ها و تلفن های همراه را تحت تاثیر قرار می دهد. این بار شاهد شارژر را از جعبه Xiaomi Civi خارج کنید هستند. سری جدیدی که احتمالا در آینده رنگ شارژر داخل جعبه را نخواهد دید. با این حال ، مانند Xiaomi Mi 11 ، شما می توانید یک شارژر رایگان در جعبه داشته باشید یا خیر.

شارژر را از جعبه Xiaomi Civi خارج کنید

پشتیبانی از شارژر 55 واتی در Xiaomi Save

پشتیبانی از شارژر 55 واتی در Xiaomi Save

به تازگی شیائومی مدنی در چین معرفی شد. گذشته از طراحی و ساختار خیره کننده ، مشخصات گوشی هوشمند هیچ تفاوتی با آنچه در بسیاری از دستگاه های میان رده دیده بودیم ندارد. با این حال ، یکی از ویژگی های مشترک Save با دیگر پرچمداران شیائومی این است که کاربر این حق را دارد که شارژر را یکپارچه کرده یا نه.

شیائومی می 11 شارژر 55 واتی GnA رایگان را در جعبه به کاربران علاقه مند ارائه می دهد

درست مثل داستان شارژر شیائومی 11 می؟؟ شیائومی sevi همراه با شارژر موجود در جعبه ارائه نمی شود. همانطور که در اولین فیلم های جعبه گشایی مشاهده می شود ، Xiaomi Civi در جعبه ای باریک با ضخامت مشابه ضخامت سری Mi 11 عرضه می شود. در داخل جعبه یک کیف TPU و اسناد استاندارد وجود دارد.

این اولین گوشی بدون پرچمدار شیائومی است که همراه با شارژر در جعبه عرضه نمی شود. با این حال ، به نظر می رسد شیائومی یک شارژر 55 واتی به کاربرانی که آن را درخواست می کنند ، ارائه می دهد. در پوستر بالا همچنین آمده است که کسانی که این گوشی را خریداری می کنند ، یک شارژر 55W GaN اختیاری در بسته ای جداگانه دریافت می کنند.

نظر شما در مورد این عملکرد شیائومی چیست؟ البته شیائومی 11 جعبه بزرگ با شارژر داخل جعبه داشت ، اما در اینجا ذکر شده است که شارژر خارج از جعبه و به صورت رایگان عرضه می شود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا