اخبار فناوری

حالت عملکرد Light سامسونگ در گلکسی S23 وجود خواهد داشت

مدیریت باتری چیزی است که کاربران همیشه آن را دوست دارند، البته تا زمانی که روی عملکرد پردازش تاثیر زیادی نداشته باشد. برای پاسخگویی به این تقاضا، سامسونگ حالت عملکرد نور را در گلکسی زد فولد 4 معرفی کرده است. خبر خوب این است که حالت عملکرد نور سامسونگ در گلکسی اس 23 حضور خواهد داشت

حالت عملکرد نور سامسونگ

شایعه شده است که سامسونگ ظرفیت باتری گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس را افزایش می دهد. مدل پایه 3900 میلی آمپر ساعت و مدل پلاس 4700 میلی آمپر ساعت شارژ خواهند شد که در هر دو دستگاه بیش از 200 میلی آمپر ساعت افزایش خواهد یافت. تنها S23 Ultra با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مانند مدل قبلی خود باقی مانده است. در کنار همه اینها، سامسونگ راه دیگری برای بهبود عمر باتری ارائه خواهد کرد.

حالت عملکرد نور این گوشی اوایل امسال به گوشی های تاشو سامسونگ معرفی شد و به عنوان جایگزینی برای حالت استاندارد عمل می کند. این حالت عمر باتری و تازگی را به عملکرد واقعی اولویت می دهد.

حالت عملکرد نور سامسونگ

حالت عملکرد نور سامسونگ

طبق گفته IceUniverse، افت عملکرد آنچنان بزرگ نخواهد بود در حالی که کاهش مصرف انرژی بسیار زیاد خواهد بود. توجه داشته باشید که این حالت با حالت معمول ذخیره انرژی متفاوت است.

حالت عملکرد نور بر عملکرد بازی تأثیر نمی گذارد. زیرا نمایه عملکرد برای آنها همچنان مانند حالت عادی از تنظیمات Game Booster جداگانه استفاده می کند.

اسنپدراگون 8 نسل 2 چیپست جدید نتایج امیدوارکننده ای را نشان می دهد، بنابراین عملکرد بهبود یافته چیپست جدید ممکن است کاهش سرعت در حالت نور را جبران کند. همانطور که اشاره شد نسل دوم اسنپدراگون 8 باید نسبت به نسل اول و نسخه پلاس آن از مصرف انرژی کمتری برخوردار باشد، بنابراین عمر باتری باید بهتر باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید گلکسی اس 23 اولترا می تواند به عملکرد باتری درخشان آیفون 14 پرو مکس نزدیک شود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا