اخبار فناوری

حافظه پایه سری گلکسی اس 23 نسبت به نسل قبل افزایش خواهد یافت

سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس 23 خود را در سال 2023 عرضه کند. این سری احتمالا از سه نسخه تشکیل شده است و گلکسی اس 23 اولترا برجسته ترین عضو این خانواده است. بر اساس گزارش های جدید، به نظر می رسد حافظه پایه سری گلکسی اس 23 نسبت به نسل قبل افزایش پیدا کند. در تداوم با مایفون مگ با

حافظه پایه سری گلکسی اس 23 افزایش چشمگیری خواهد داشت…!

شایعات سری گلکسی S23 سامسونگ روز به روز هیجان انگیزتر می شوند. دیروز گزارش شد که مدل اصلی این خانواده، گلکسی اس 23 اولترا، ممکن است نسبت به گلکسی اس 22 اولترا دارای صفحه نمایش منحنی کمتری باشد تا به انتقادات کاربران در مورد سختی استفاده از قلم اس پن در صفحه نمایش های خمیده پاسخ داده شود. حالا همان افشاگر خبر با شایعه ای جدید بازگشته است. به نظر می رسد سری گلکسی S23 نسبت به نسخه فعلی پرچمداران سامسونگ فضای ذخیره سازی پایه بیشتری خواهد داشت.

حافظه داخلی همه مدل‌های گلکسی S22، از جمله S22 Ultra که گران‌ترین نسخه خانواده است، از 128 گیگابایت شروع می‌شود و همچنین فاقد اسلات کارت حافظه برای ذخیره‌سازی اضافی است. افشاگر احمد کویدر، که بیشتر به خاطر افشای ویدیوهای انحصاری دستگاه‌های معرفی‌نشده شهرت دارد، ادعا می‌کند که تمام مدل‌های گلکسی اس 23 با 256 گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شوند. او در این زمینه همچنین مشخص می کند که گلکسی اس 23 اولترا 12 گیگابایت رم خواهد داشت.

حافظه پایه سری Galaxy S23

برای مقایسه، نسخه پایه گلکسی اس 22 اولترا دارای 8 گیگابایت رم است. کاربران و خریداران این دستگاه ها قصد خرید مدل های Ultra را دارند، مطمئنا از داشتن رم و فضای ذخیره سازی بیشتر استقبال خواهند کرد. با این حال، گلکسی اس 23 اولترا به احتمال زیاد با سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه می شود و همه مدل ها احتمالاً یک دوربین جلوی جدید دریافت خواهند کرد، بنابراین فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی آن ممکن است برای افرادی که سلفی های زیادی می گیرند، مناسب نباشد، مگر اینکه یک کاربر حرفه ای، دوست دارد تصاویر خود را در فضای ابری ذخیره کند.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaاز سوی دیگر، شایعه شده است که سری گلکسی اس 23 دارای تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 است که توسط کوالکام ساخته شده و سیستم خنک کننده جدیدی نیز روی این چیپست قرار گرفته است. همچنین در مورد حافظه داخلی، بسیاری معتقدند که داشتن فضای بیشتر برای دانلود بازی ها و برنامه ها موضوعی ایده آل است. مشخص نیست که آیا این امر منجر به افزایش قیمت خواهد شد یا خیر. در حال حاضر شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت گوشی های گلکسی اس 23 برای جبران افزایش قیمت قطعات به گوش می رسد.

سیستم خنک کننده Galaxy S23

اما بیم آن می رود که این تصمیم بر تقاضای این دستگاه ها تأثیر منفی بگذارد. رولاند کوانت، افشاگر معروف فناوری، این شایعه را رد کرده و می گوید که نسخه 128 گیگابایتی آن همچنان موجود است و انتظار می رود سامسونگ سری گلکسی اس 23 را در تاریخ 1 فوریه 2023 (چهارشنبه 12 بهمن 1401) عرضه کند، بنابراین باید تا آن زمان صبر کنیم. کدام یک از اطلاعات این دو افشاگر درست است. نظر شما از کاربران مایفون مگ چیست که حافظه پایه سری گلکسی اس 23 نسبت به نسل قبل افزایش می یابد؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا