اخبار فناوری

حافظه داخلی گلکسی اس 23 اولترا احتمالا نسخه 1 ترابایتی خواهد داشت

سامسونگ به زودی از سری گلکسی اس 23 خود رونمایی خواهد کرد. سال گذشته، این شرکت با ترکیب سری S و سری نوت، گلکسی اس 23 اولترا را با مشخصات و ویژگی های بهتر روانه بازار کرد. به نظر می رسد این تغییرات ادامه پیدا کند و حافظه داخلی گلکسی اس 23 اولترا نیز احتمالاً نسخه 1 ترابایتی خواهد داشت. مایفون مگ با بودن

حافظه داخلی گلکسی اس 23 اولترا مدلی با ظرفیت 1 ترابایت خواهد داشت…!

با نزدیک شدن به سری گلکسی اس 23، مشخصات فنی بیشتری از سه مدل این دستگاه ها منتشر خواهد شد. اکنون می دانیم که مانند نسل قبلی، گران ترین دستگاه این سری نیز 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت. بیشتر گزینه های مربوط به حافظه ارائه شده برای سری S23 برای اولین بار چند روز پیش توسط یک افشاگر فاش شد و به نظر می رسد سازنده کره ای از آن زمان اطلاعاتی را منتشر کرده است.

حافظه داخلی Galaxy S23 Ultra

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط @Ahmedqwaider888، تمام مدل های گلکسی S23 از آخرین نسل رم سامسونگ، LPDDR5X بهره مند خواهند شد و گلکسی اس 23 اولترا نیز با 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. قبلاً می دانستیم که گلکسی S23 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. اما این افشاگر نسبتا مشهور ادعا کرد که مدل 128 گیگابایتی (حافظه داخلی) در همه کشورهای جهان در دسترس نخواهد بود.

از آنجایی که رولاند کوانت به وجود چنین پیکربندی خاصی اشاره کرده بود، به احتمال زیاد بازار آلمان است. به نظر می رسد این نسخه در نهایت در بازار اروپا عرضه شود. از سوی دیگر، گلکسی اس 23 پلاس اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که دارای 8 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی است. اگر به خاطر داشته باشید گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس در مدل های قبلی حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشتند. Galaxy S23 Ultra بدون شک بهترین پیکربندی سخت افزاری را خواهد داشت.

حافظه داخلی گلکسی S23

به گزارش سایت خبری GizChinaاین دستگاه دارای مدلی با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم خواهد بود. همچنین نسخه هایی با 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد. خبر خوب برای خریداران این دستگاه این است که مانند گلکسی اس 22 اولترا سال گذشته، دستگاه مذکور احتمالاً در مدل هایی با حافظه داخلی 1 ترابایت عرضه خواهد شد.

اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی اس 22 اولترا در وب سایت رسمی سامسونگ با قیمتی کمتر از 1600 دلار عرضه شد. به همین دلیل، پیش بینی می شود که این شرکت کره ای در سال جاری قیمت ها را اندکی افزایش دهد و حتی آنها را به مرز 2000 دلار نزدیک کند. با این حال، وب سایت سامسونگ تنها چهار رنگ را برای Galaxy S23 Ultra ارائه می دهد که شامل خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و قرمز می شود. نظر شما کاربران مایفون مگ در مورد حافظه داخلی گلکسی اس 23 اولترا که احتمالا نسخه 1 ترابایتی نیز خواهد داشت چیست؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا