اخبار فناوری

جزئیات خیره کننده دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra در نمونه عکس فاش شد

پرچمدار آینده سامسونگ Galaxy S23 Ultraسنسور دوربین ISOCELL HP2 از گوشی های جدید استفاده خواهد کرد و این شرکت برای اولین بار یکی از گوشی های خود را به سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد. به نظر می رسد که سامسونگ به نبرد مگاپیکسلی بازگشته است، اما این فقط در مورد اعداد نیست. بر اساس یک نمونه عکس لو رفته توسط یونیورس آیسسنسور دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا می‌تواند جزئیات باورنکردنی را حتی در حالت برش ثبت کند.

جزئیات فوق العاده از دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra

نمونه عکسی که در زیر می بینید ظاهراً با استفاده از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا گرفته شده است. در حالی که این عکس ممکن است شبیه یک عکس تله فوتو با زوم 5 یا 10 برابر به نظر برسد، Ice Universe ادعا می کند که این یک عکس در اندازه کامل از سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی S23 Ultra است که تا 12 برابر بزرگنمایی شده و با استفاده از ویرایشگر عکس برش داده شده است.

این نمونه تصویری ادعایی از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا، سطح فوق‌العاده‌ای از جزئیات را نشان می‌دهد که پرچمدار آینده سامسونگ می‌تواند ثبت کند. همه چیز در تصویر واضح است، بدون وضوح بیش از حد، نویز، یا سایر مصنوعات بصری که معمولاً هنگام زوم کردن روی عکسی که با سنسور دیگری گرفته شده است، دریافت می کنید. در واقع، به نظر می رسد این عکس از یک لنز دوربین بدون هیچ گونه برش اضافی گرفته شده است.

جزئیات فوق العاده از دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra

جزئیات فوق العاده از دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra

ISOCELL HP2 یک سنسور 1/1.3 اینچی با پیکسل های 0.6 میکرونی است که به لطف Super QPD (تشخیص چهار فاز) نوید فوکوس خودکار سریعتر و بهتر در نور کم را می دهد. پیش از این، تیزرهای لو رفته از سامسونگ از عکاسی در نور کم گلکسی اس 23 اولترا حمایت می کردند و واضح است که این سنسور جدید یکی از اصلی ترین نقاط فروش پرچمدار آینده خواهد بود.

سامسونگ قرار است گلکسی اس 23 اولترا را در تاریخ 1 فوریه در رویداد انحصاری Unpacked خود در سال 2023 معرفی کند. این شرکت در حال حاضر برای این دستگاه و همچنین Galaxy Book 3 رزرو می‌پذیرد و کاربران اولیه می‌توانند 50 دلار اعتبار سامسونگ دریافت کنند. یا 100 دلار اگر هم یک گوشی Galaxy S23 و هم یک لپ تاپ Galaxy Book 3 رزرو کنند.

نظر شما درباره جزئیات دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا