اخبار فناوری

جدیدترین فناوری ردیابی خودرو برای مقابله با سارقان

در زمانی که تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی در حال به روز رسانی و گسترش است، روش های قدیمی مانند استفاده از قفل فرمان، دزدگیر، قفل پدال و… نمی تواند نگرانی رانندگان و صاحبان خودرو را به خوبی حل کند. بنابراین، زمان استفاده از روش‌های فن‌آوری مدرن و کارآمدتر برای اطمینان از ایمنی وسیله نقلیه ما فرا رسیده است.

در این مقاله به بررسی جدیدترین فناوری های ردیاب خودرو، ویژگی های جذاب و خاص آن ها و ویژگی های متمایزی که نسل جدید ردیاب های ایگل در اختیار کاربران قرار می دهد می پردازیم. اگر نگران ایمنی خودرو، موتور سیکلت یا وسیله نقلیه سنگین خود هستید تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

تضمین ایمنی خودرو با نسل جدید ردیاب ها

اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً به این نتیجه رسیده اید که روش های قدیمی که به عنوان سیستم های ضد سرقت خودرو استفاده می شد، دیگر کارایی ندارند و نمی توانند خودروی شما را ایمن نگه دارند. اما اگر باز هم شک دارید بهتر است نگاهی به آمار منتشر شده توسط سخنگوی فرجا بیندازید. طبق این آمار فقط در چهار ماهه اول سال 1401 حدود 20000 خودرو به سرقت رفته است!

در اینجا این سوال مطرح می شود که آیا روش های سنتی مانند قفل فرمان، دزدگیر، قفل پدال و… می تواند 100٪ امنیت خودرو را تضمین کند، بنابراین چند خودرو در مدت زمان بسیار کوتاهی به سرقت رفت؟

خوشبختانه سیستم های مبتنی بر فناوری به کمک رانندگان و صاحبان خودرو آمده اند. نسل جدید ردیاب ها یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش امنیت وسیله نقلیه شماست. این ردیاب ها با ظرفیت های مختلف خود علاوه بر تضمین ایمنی خودرو، موتورسیکلت و کامیون شما، امکان کنترل خودرو از راه دور و نظارت دقیق و مداوم بر عملکرد آن را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. کافیست دستگاه ردیاب کوچک را روی خودروی خود نصب کنید و تمامی امکانات جذاب نسل جدید ردیاب ها در اختیار شماست.

فناوری ردیابی خودرو کاملاً تغییر کرده است

در گذشته ای نه چندان دور، تمام قابلیت های ردیاب خودرو در یک چیز خلاصه می شد: ردیابی موقعیت جغرافیایی خودرو. اما اکنون ردیاب ها با فناوری های جدید راحت ترین و متنوع ترین مجموعه ای از ویژگی ها را در اختیار کاربران قرار می دهند. امروزه ردیابی بلادرنگ کوچکترین ویژگی یک ردیاب است. کنترل، عیب یابی و توقف خودرو از راه دور، دریافت اخطارهای اضطراری و غیره از جمله ویژگی های جالبی است که به مالکان خودرو کمک می کند تا بخش قابل توجهی از نگرانی ها و نگرانی های مربوط به خودرو یا هر وسیله نقلیه دیگری را برطرف کنند. از بین رفتن

ردیاب عقاب با تکنولوژی جدید بهترین انتخاب برای کنترل امنیت خودرو

ایگل یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکت های تولید کننده ردیاب در مدل های مختلف و با ظرفیت های مختلف می باشد. ردیاب عقاب 100% تولید ملی و در مدرن ترین و پیشرفته ترین خطوط تولید می شود. یکی از ویژگی های مهم و متمایز ردیاب عقاب این است که بر خلاف ردیاب های چینی موجود در بازار، توسط جوانان و متخصصان ایرانی طراحی و تولید شده و سرورهای اختصاصی آن در ایران قرار دارند. کارشناسان ایگل با تحقیقات گسترده بازار، تمامی دغدغه ها و نگرانی های رانندگان و صاحبان خودرو را شناسایی کرده و با توسعه مستمر بهترین و جدیدترین محصولات را برای مشتریان تولید کرده اند.

چیزی که Eagle Tracker را از رقبای خود متمایز می کند، استفاده از دانش و تجربه 12 ساله شرکت مادرش، گروه دلفین است. گروه دلفین با بیش از 12 سال فعالیت موفق در زمینه های مدیریت هوشمند ناوگان و خودروهای متصل توانسته است از تجربیات خود در زمینه طراحی و تولید ردیاب های شخصی و طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتریان استفاده کند.

ردیاب عقاب، قابل نصب بر روی انواع خودرو، موتور سیکلت و ماشین آلات سنگین

امروزه نصب ردیاب بر روی انواع خودروها امری ضروری و حتی اجباری است. اکنون که قیمت هر یک از این خودروها افزایش چشمگیری داشته و هزینه های نگهداری نیز به شدت افزایش یافته است، اکنون بهترین زمان برای انتخاب پیگیری با امکانات کاربردی است تا هزینه های اضافی را حذف کرده و سهمی از شما بگیرد. مراقبت های آهسته اگر به دنبال چنین ردیابی هستید، Eagle بهترین گزینه برای شماست. ردیاب خودرو ایگل با ابعاد بسیار کوچک و امکانات کاربردی، قابل نصب بر روی انواع موتورسیکلت، خودروهای سنگین و خودروهای داخلی و خارجی می باشد.

ردیاب عقاب مجموعه کاملی از امکانات کاربردی

شاید تا چند سال پیش هیچ‌کس باور نمی‌کرد روزی فرا برسد که یک دستگاه ردیاب کوچک، قابلیت نظارت مستمر بر عملکرد و امنیت، عیب‌یابی از راه دور و توقف خودرو، ارتباط صوتی با کابین و غیره را در اختیار کاربران قرار دهد. قرار دادن!

همه این ویژگی ها تنها بخشی از ویژگی های Eagle Tracker هستند. شما می توانید هر یک از انواع مختلف ردیاب خودرو، ردیاب موتور سیکلت و ردیاب کامیون را با توجه به نیاز، هدف و بودجه خود انتخاب کنید و از ویژگی های مفید آن بهره مند شوید. در ادامه به بررسی کلی ویژگی های ردیاب عقاب می پردازیم.

1. کنترل دقیق و از راه دور

انواع ردیاب ایگل امکانات متنوعی را برای کنترل و نظارت دقیق و مستمر خودروها، موتورسیکلت ها و کامیون ها در اختیار کاربران قرار می دهد. مهم نیست چقدر از وسیله نقلیه خود فاصله دارید. با استفاده از اپلیکیشن Hamran (اپلیکیشن Eagle Tracker) می توانید در هر زمان و هر مکان آن را نظارت کنید. برخی از ویژگی هایی که ردیاب عقاب برای کنترل دقیق و از راه دور ارائه می دهد شامل موارد زیر است:

  • • ردیابی موقعیت جغرافیایی فوری
  • • نمایش مسیرهای طی شده
  • • ارائه گزارش های متنوع و مفید
  • • ارسال هشدارهای اضطراری

اما این ویژگی ها به ردیاب خودرو محدود نمی شود. ردیاب موتورسیکلت و ردیاب کامیون Eagle نیز امکانات کامل کنترل و نظارت از راه دور را در اختیار کاربران قرار می دهد.

2. برخورد با سارقان و تقویت امنیت

اگر قصد نصب ردیاب روی خودروی خود را دارید، احتمالا یکی از مهم ترین دلایل آن افزایش امنیت خودرو و مبارزه با سارقان است. ردیاب خودرو راحت ترین ویژگی های افزایش ایمنی را برای رانندگان و صاحبان خودرو ارائه می دهد. از جمله امکاناتی که ردیاب خودرو ایگل برای افزایش امنیت خودرو ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • • خاموش کردن ماشین از راه دور
  • • فیلمبرداری رویدادهای جاده و کابین
  • • ارتباط صوتی با کابین خودرو برقرار کنید
  • • با دکمه SOS تماس اضطراری برقرار کنید

3. نظارت بر سلامت خودرو

تشخیص خودرو از راه دور یکی از پیشرفته ترین قابلیت های ردیاب خودرو ایگل است. به لطف این قابلیت می توانید به موقع از مشکلات و خطاهای ECU خودرو خود مطلع شوید و با اقدام سریع از تعمیرات پرهزینه و زمان بر جلوگیری کنید. ردیاب Eagle با کابل OBD به ECU ماشین و ماشین سنگین شما متصل است و کدهای خطای خواندن را در اپلیکیشن Hamran نمایش می دهد.

در نهایت، که

پیشرفت سریع تکنولوژی و فناوری باعث ایجاد تغییرات عظیمی در سیستم های مورد استفاده برای افزایش امنیت خودرو و مبارزه با سارقان شده است. دوران ردیاب های قدیمی که فقط قابلیت ردیابی خودرو را داشتند به پایان رسیده و اکنون زمان استفاده از نسل جدید ردیاب های به روز شده است. Eagle Tracker یکی از پیشرفته ترین ردیاب های موجود در بازار است که مجموعه ای جذاب از ویژگی های کاربردی را برای رانندگان و دارندگان خودرو، موتور سیکلت و ماشین آلات سنگین ارائه می دهد. اگر شما هم می خواهید در مورد ردیاب های عقاب بیشتر بدانید، می توانید به سایت ایگل مراجعه کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید.

وب سایت عقاب: tragle.shop

شماره تماس: 03133389802

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا