اخبار فناوری

ثبت اختراع Samsung Galaxy Flex Note را ببینید

سامسونگ به تازگی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را معرفی کرده است که جدیدترین گوشی های تلنگر این شرکت بودند. با ظهور تلفن های تلنگر جدید ، به نظر می رسد که این شرکت از سری رده بالای گلکسی نوت خود فاصله گرفته است. با این حال ، یک علامت جدید و یک ثبت اختراع جدید نشان می دهد که سری Note بهبودهای قابل توجهی در طراحی خواهد داشت. آمدن ثبت اختراع Samsung Galaxy Flex Note با هم ببینیم. اگر Galaxy Flex Note یک گوشی پیچیده باشد ، اگر به تولید انبوه برسد.

ثبت اختراع Samsung Galaxy Flex Note

مطابق با LetsGoDigital، Samsung Display نام “Flex Note” و همچنین ثبت اختراع طراحی خود را در CNIPA (دفتر ملی مالکیت معنوی چین) ثبت کرده است. این اختراع یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش بزرگ را توصیف می کند که می تواند باز شود و دور دستگاه پیچیده شود. وقتی دستگاه بسته است ، از جلو شبیه یک تلفن هوشمند معمولی به نظر می رسد و صفحه نمایش بزرگ آن به سمت راست می چرخد ​​و به عقب برمی گردد. با نگاهی به فرم بسته از نمای عقب ، صفحه نمایش نیمی از پنل عقب را می پوشاند.

Samsung Galaxy Flex Note

Samsung Galaxy Flex Note

کاربران می توانند این صفحه را باز کنند که صفحه نمایش تلفن هوشمند را بزرگتر می کند. این باعث می شود از جلو شبیه یک تبلت به نظر برسد. یکی دیگر از جنبه های منحصر به فرد طراحی آن استفاده از قفل برای قلم S Pen است. به عبارت دیگر ، این دستگاه دارای یک نگهدارنده S Pen و یک قاب مغناطیسی ویژه است. لازم به ذکر است که دستگاه از نظر ضخامت هنگام بسته شدن هیچ برجستگی برای لولا ندارد.

Samsung Galaxy Flex Note

Samsung Galaxy Flex Note

در حالت باز ، 2 فرورفتگی را مشاهده می کنیم. این حفره ها در ضخامت وجود دارند تا بدنه مغناطیسی قلم S را فراهم کنند. بنابراین هنگامی که صفحه نمایش تا می شود ، S Pen را می توان با خیال راحت وارد و در صورت نیاز به شکل کپسول (حاوی قلم) خارج کرد.

دوربین سلفی دوگانه زیر صفحه نمایش

نکته جالب دیگر این است که ماژول دوربین عقب در این اختراع ذکر نشده است ، اما این صفحه شامل یک دوربین سلفی دوگانه در زیر صفحه است که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد و به شما این امکان را می دهد که هنگام کار و ظاهر به عنوان دوربین سلفی از دستگاه استفاده کنید. دوربین اصلی در حالت بسته در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه خواهد کرد.

نظر شما چیه؟ آیا فکر می کنید این طرح می تواند نور روز را ببیند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا