اخبار فناوری

تیم کوک درباره تلاش های اپل برای شناسایی و برخورد با افشاگران صحبت می کند

اپل بار دیگر در تلاش است تا تشخیص و تشخیص نشت اطلاعات ، افشاگران و کارکنان مسئول نشت آنها را افزایش دهد. تیم کوک مدیرعامل اپل در یادداشتی در وب سایت لبه وی گفت که اپل “هر کاری ممکن برای شناسایی” اطلاعات محرمانه خارج از شرکت انجام می دهد ، افزود: “افرادی که اطلاعات محرمانه را افشا می کنند اپل نیستند.”

افشاگران اپل را شناسایی و با آنها برخورد کنید

این یادداشت عصر سه شنبه برای کارمندان ارسال شد و روز جمعه پس از مشخص شدن جزئیات یک جلسه همه جانبه اپل منتشر می شود. کوک در این یادداشت می گوید که شنیده است بسیاری از کارمندان از دیدن افشای این خبر برای خبرنگاران در این جلسه بسیار ناامید شده اند.

اگرچه یادداشت کوک پس از افشای جزئیات جلسه منتشر می شود ، اما در نهایت منجر به افشای محصول می شود. کوک اذعان داشت که تعدادی از جزئیات مربوط به آیفون 13 و سایر اعلامیه های اپل پیش از رویداد این شرکت در ماه سپتامبر فاش شده است.

شناسایی و برخورد با افشاگران اپل توسط تیم کوک

شناسایی و برخورد با افشاگران اپل توسط تیم کوک

کوک می گوید اپل برای کشف نشت اطلاعات در کنفرانس های مطبوعاتی “هر کاری که از دستش برآید” انجام خواهد داد:

“من امروز این را می نویسم زیرا شنیده ام که بسیاری از شما از دیدن افشای این نشست برای خبرنگاران بسیار ناامید شده اید. این امر پس از انتشار محصولی صورت می گیرد که در آن بیشتر جزئیات اعلامیه ما به مطبوعات فاش شده است. به

می خواهم بدانید که من در غم شما شریک هستم. این فرصت ها برای ارتباط به عنوان یک تیم واقعاً مهم است. اما این تنها در صورتی کار می کند که مطمئن باشیم محتوا در Apple باقی می ماند. من می خواهم به شما اطمینان دهم که ما تمام تلاش خود را برای شناسایی افرادی که اطلاعات را افشا می کنند ، انجام می دهیم. همانطور که می دانید ، افشای اطلاعات محرمانه ، اعم از IP محصول یا جزئیات جلسه محرمانه را تحمل نخواهیم کرد. ما می دانیم که افشاگران تعداد کمی از افراد هستند. “ما همچنین می دانیم افرادی که اطلاعات محرمانه را افشا می کنند جایی در اینجا ندارند.”

این اولین بار نیست که کوک قول می دهد فرهنگ حفظ حریم خصوصی اپل را تقویت کند. با این حال ، در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک پست چه خواهد کرد.

اپل یک عامل مخفی غیر رسمی در انجمن افشای آیفون دارد

نظر شما درباره اظهارات تیم کوک و ازقان که سعی در شناسایی و برخورد با افشاگران اپل دارند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا