اخبار فناوری

تیزر گوشی های تاشو سامسونگ را ببینید

19 اوت 1401 برای رونمایی از سری چهارم گوشی های تاشو سامسونگ ضبط شده است. یعنی تا 2 هفته آینده اخبار و اطلاعات مهمی در مورد آنها خواهیم شنید. برای دیدن تیزر گوشی های تاشو سامسونگ با ما همراه باشید.

تیزر گوشی های تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4

تیزر کوتاه 15 ثانیه ای سامسونگ نشان می دهد که طراحی «لبه های صاف» به پرچمداران تاشو این برند کره ای نیز خواهد رسید. در تیزر رسمی می بینیم که گوشی تاشو بهتر از گوشی تخت است:

برای رویداد بزرگ بعدی Unpacked سامسونگ، انتظار داریم گلکسی Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 رونمایی شوند. نسل چهارم گوشی های تاشو کره ای در حالی معرفی می شود که اپل همچنان علاقه ای به این بازار نشان نمی دهد.

آیا گلکسی بعدی بزرگتر از تلفن های همراه فعلی است؟ !

گلکسی بعدی بزرگتر از موبایل های فعلی است

گلکسی بعدی بزرگتر از موبایل های فعلی است

در نهایت در ویدیو گلکسی زد فلیپ 4 را از نمای عقب می بینیم که به رنگ بنفش ظاهر می شود. حتی امروز رنگ بنفش گلکسی اس 22 We Saw Together رسما معرفی شد.

سامسونگ همچنین اخیرا ویدیوی کوتاهی را منتشر کرده است که در آن کارخانه تا حد زیادی خودکار تولید شیشه های فوق نازک (UTG) برای گوشی های تاشو را نشان می دهد.

اعتقاد راسخ سامسونگ مبنی بر اینکه دستگاه‌های تاشو آینده هستند، باید با واقعیت امروزی که این محصولات هنوز بسیار گران هستند، مقابله کرد. حداقل اگر اطلاعات قیمتی فاش شده صحیح باشد، گوشی های تاشوی آینده سامسونگ ممکن است در واقع گران تر از مدل های فعلی باشند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما سری چهارم گوشی های تاشو سامسونگ چقدر محبوب خواهد بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا