اخبار فناوری

تیزر رسمی OnePlus Ace 2V طراحی و رنگ این گوشی را فاش کرد

OnePlus Ace 2V قرار است در تاریخ 16 مارس (ساعت 14:30 به وقت محلی) در چین معرفی شود. پیش از رونمایی از این گوشی هوشمند، OnePlus برخی از جزئیات آن را به اشتراک گذاشت. امروز رندرها و تیزرهای رسمی OnePlus Ace 2V منتشر شد. این تیزر طراحی و رنگ گوشی هوشمند بعدی OnePlus را به ما نشان می دهد.

رندر رسمی OnePlus Ace 2V به جزئیات طراحی این دستگاه اشاره دارد

OnePlus Ace 2C در دو رنگ سبز و مشکی عرضه خواهد شد. در تیزر منتشر شده نشان داده شده است که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش تخت مجهز شده است. دوربین سلفی نیز درون یک سوراخ پانچ قرار گرفته است. لبه بالایی گوشی دارای سه سوراخ است که می توان از آن برای میکروفون، اسپیکر و فرستنده مادون قرمز استفاده کرد. دکمه های تنظیم صدا در لبه سمت چپ قاب این گوشی هوشمند قابل مشاهده است. در سمت راست یک دکمه پاور و یک دکمه هشدار فیزیکی وجود دارد. لبه پایینی قاب همچنین خروجی اسپیکر، میکروفون، ورودی سیم کارت و پورت USB Type-C را در خود جای داده است.

رندر رسمی OnePlus Ace 2V

همانطور که تیزر رسمی OnePlus Ace 2V نشان می دهد، دو ماژول دوربین دایره ای شکل در پشت این گوشی هوشمند وجود دارد. دوربین اصلی در حلقه بالایی قرار می گیرد. و دو دوربین دیگر در حلقه پایین دوربین قرار دارند. دو فلاش LED نیز در کنار دو حلقه دوربین قابل مشاهده است. متاسفانه وان پلاس به مشخصات اصلی این گوشی هوشمند آینده اشاره ای نکرده است.

شایعاتی در مورد مشخصات OnePlus Ace 2V وجود دارد

طبق گزارش ها، OnePlus Ace 2V دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی 1.5K AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. امتیاز 9000 با 16 گیگابایت رم LPDDR5x، قدرت پردازشی این دستگاه را تامین خواهد کرد. گران ترین نسخه این گوشی هوشمند به 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 مجهز شده است. انتظار داریم OnePlus Ace 2V با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع 80 واتی عرضه شود.

رندر رسمی OnePlus Ace 2V

مانند گیزموچینا وی خاطرنشان می کند که دوربین اصلی این دستگاه احتمالا دارای رزولوشن 64 مگاپیکسلی خواهد بود. یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو در کنار هم قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض به رابط کاربری اندروید 13 و ColorOS 13 مجهز شده است.گفته می شود دوربین سلفی این دستگاه دارای سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود. برخی گزارش ها ادعا می کنند که OnePlus Ace 2V با نام OnePlus Nord 3 در هند عرضه خواهد شد.

OnePlus Ace 2 با ابعاد 9000 در بنچمارک AnTuTu دیده شد.

نظر شما در مورد OnePlus Ace 2V بر اساس مشخصات فاش شده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا