اخبار فناوری

تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی اس 23: “زوم فضایی فوق العاده”

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی سری گلکسی اس 23 است. این سری پرچمدار در رویداد Galaxy Unpacked در 12 فوریه 1401 رونمایی خواهد شد. در آستانه این رویداد، سامسونگ یک تیزر منتشر کرده است و برخی از ویژگی های کلیدی دستگاه های آینده را به نمایش می گذارد. تیزر رسمی گلکسی S23 سامسونگ در عکسی از ماه به «زوم فوق العاده فضایی» اشاره دارد!

تیزر رسمی سامسونگ برای Galaxy S23

سامسونگ همیشه در مورد دوربین گوشی های هوشمند کوشا بوده است. به جرات می توان گفت که سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا با ویژگی های جدید به احتمال زیاد سطح را حتی بالاتر خواهد برد.

تیزر رسمی سامسونگ برای Galaxy S23

تیزر رسمی سامسونگ برای Galaxy S23

همانطور که در کلیپ های ویدیوی کوتاه عمودی منتشر شده در YouTube Shorts مشاهده می کنید، ابتدا تصویر ماه با نام آن وجود دارد که به جای 3 O سه دوربین قرار داده شده است. بدیهی است که این به قابلیت زوم گلکسی S23 اشاره دارد. سلسله. البته انتظار داریم مدل اولترا زوم قدرتمندی داشته باشد.

سپس “شب های حماسی” را تداعی می کند. بدیهی است که این به عملکرد دوربین در حالت شب اشاره دارد. این ادعایی است که تقریباً همه تلفن های همراه جدید دارند، اما مشخص نیست که کدام یک موفق خواهند بود.

طبق انتظارات و شایعات قبلی، گلکسی اس 23 اولترا دارای دوربین 200 مگاپیکسلی با سنسور جدید است. ISOCELL HP2 شرق. این سنسور تصویر به تازگی به صورت رسمی معرفی شده است. پرچمدار جدید سامسونگ از همان لنزهای تله فوتو 3 و 10 برابر و دوربین فوق عریض گلکسی اس 22 اولترا استفاده می کند، اگرچه TM Roh قول می دهد که به لطف پردازش بهبودیافته عملکرد بهتری داشته باشند.

سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ به طور رسمی معرفی شد

نظر شما چیه؟ به نظر شما دوربین Galaxy S23 Ultra می تواند موفق باشد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا