اخبار فناوری

توییتر تگ “Official” را معرفی کرد تا آن را از حساب های تایید شده با تیک آبی متمایز کند

به نظر می رسد سوالات زیادی در مورد تحویل نشان تایید شده آبی جدید توییتر توسط این سرویس وجود داشته باشد، همچنین این پلتفرم چگونه تمایز بین نشان تایید شده جدید و حساب هایی را که در حال حاضر رسمی هستند و با تیک آبی شناسایی می شوند، کنترل می کند. راه حل در واقع بسیار ساده است. توییتر یک برچسب “رسمی” با یک علامت تیک خاکستری برای انتخاب حساب‌ها در هنگام راه‌اندازی Twitter Blue تنظیم می‌کند تا حساب‌های رسمی را از حساب‌های موجود حذف کند. 8 دلار در Blue Tick پرداخت کنید آنها تزئین شده و متمایز هستند.

برچسب “رسمی” توییتر

استر کرافوردمدیر محصول توییتر گفت به حساب هایی که در حال حاضر علامت آبی دارند برچسب رسمی داده می شود تا مردم بدانند که حساب رسمی محسوب می شوند. وی همچنین خاطرنشان کرد که نه همه حساب ها به طور خودکار برچسب رسمی دریافت می کنند و نه می توان لیبل را خریداری کرد. وی تصریح کرد: «حساب‌های دولتی، شرکت‌های تجاری، شرکای تجاری، رسانه‌های بزرگ، ناشران و برخی از چهره‌های عمومی» انواع حساب‌هایی هستند که می‌توانند این برچسب را دریافت کنند. اگر کاربر فعلی توییتر هستید، ممکن است همه اینها کمی آشنا به نظر برسد. زیرا قبل از شروع سرویس جدید آبی توییتر با پرداخت ماهیانه 8 دلار، اکانت های رسمی با نام تیک آبی نمایش داده می شد.

برچسب "رسمی" توییتر

برچسب “رسمی” توییتر

در مورد سرویس آبی جدید توییتر، کرافورد توضیح داد که «تویتر آبی جدید شامل تأیید هویت نمی‌شود. این یک اشتراک پولی و اختیاری است که علامت آبی را ارائه می‌کند.” این ممکن است برای برخی یا حتی بیشتر پلتفرم‌ها مشکل‌ساز باشد، به خصوص که علامت قبلی یک حساب رسمی را نشان می‌دهد. البته، ما واقعاً نمی‌دانیم وضعیت چگونه خواهد بود. تا زمانی که سرویس راه اندازی شود.

هفته گذشته توییتر اپلیکیشن iOS خود را به روز کرد و Twitter Blue را با قیمت 7.99 دلار رسمی کرد. اگرچه توضیحات برنامه تغییر کرده است، اما سرویس ثابت مانده است و بسیاری را سردرگم کرده است. بعداً متوجه شدیم که راه اندازی این سرویس به تعویق افتاده و تاریخ جدیدی پس از انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تعیین شده است. تاریخ احتمالی راه اندازی این سرویس 9 نوامبر است و اگر این درست باشد، به زودی شاهد تعداد زیادی کاربر با نشان آبی Verified خواهیم بود.

نظر شما درباره برچسب “رسمی” جدید توییتر برای متمایز کردن حساب های رسمی از مشترکین به سرویس آبی جدید توییتر چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا