اخبار فناوری

توییتر به زودی 20 دلار در ماه از کاربران برای اشتراک Blue Tick خود دریافت می کند

این مسیر طولانی و پر دست انداز بوده است، اما ایلان ماسک بالاخره مالک توییتر شد. بر اساس چندین رسانه خبری، این قرارداد اواخر روز پنجشنبه رسمی شد و ماسک به سرعت علیه چندین مدیر ارشد از جمله مدیرعامل پاراگ آگراوال، مدیر مالی ند سگال و ویجایا گاد، مدیر ارشد حقوقی اقدام کرد. اکنون، به نظر می‌رسد تغییرات بیشتری برای این پلتفرم در راه است و ماسک ظاهراً به دنبال دریافت 20 دلار در ماه از کاربران توییتر برای تیک آبی تأیید شده است.

20 دلار اشتراک توییتر برای تیک آبی

این خبر اولین بار توسط کیسی نیوتن از سکو گزارش شده است که ماسک قصد دارد کاربران تایید شده توییتر را بخشی از اشتراک پریمیوم توییتر آبی خود قرار دهد. این حرکت به بسیاری از کاربرانی که قبلاً تأیید شده‌اند نیاز دارد تا در صورت تمایل به حفظ وضعیت خود، برای این سرویس ثبت نام کنند. اکنون، با انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این تغییر، به نظر می رسد که توییتر نیز ممکن است قیمت Twitter Blue را به 19.99 دلار در ماه افزایش دهد. اگر این اتفاق بیفتد، تفاوت در مقایسه با افزایش قیمت اخیر آن بسیار زیاد است.

پس از فعال شدن طرح جدید، افرادی که قبلاً تأیید شده‌اند می‌توانند آن را به مدت 90 روز بدون پرداخت هزینه برای سرویس جدید نگه دارند. پس از این مدت، در صورتی که کاربران اشتراک جدیدی دریافت نکنند، نشان تایید شده از حساب آنها حذف خواهد شد. ظاهراً به کسانی که روی مهاجرت داخلی کار می کنند گفته شده است که این ویژگی را تا 7 نوامبر آماده کنند وگرنه اخراج خواهند شد. کمتر از یک هفته می گذرد و ماسک در حال حاضر با شیوه ای بسیار بحث برانگیز به نقش رهبری خود بازگشته است.

20 دلار اشتراک توییتر برای تیک آبی

20 دلار اشتراک توییتر برای تیک آبی

با همه این تغییرات اخیر، اکنون برخی به فکر مهاجرت به دیگر شبکه های اجتماعی هستند. اگر کاربر فعلی توییتر هستید، نظرتان درباره تغییرات جدیدی که تاکنون رخ داده است چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا