اخبار فناوری

توضیح مدیر عامل شیائومی فلسفه پشت پالت رنگ متنوع شیائومی 13

به تازگی گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی 13 شامل دو مدل به نام های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو با یک رویداد بزرگ توسط این شرکت در چین ارائه شده است. یکی از قابل توجه ترین قسمت های شیائومی 13، گزینه های رنگی جدید این گوشی بود. در واقع، مدل استاندارد شیائومی 13 از رنگ‌های متنوع و گاهی اوقات بیش از حد پررنگ و ظاهراً فریاد استفاده می‌کند. با این حال، این مشکل مربوط به فلسفه طراحی است که اخیراً مدیرعامل شیائومی به اشتراک گذاشته است.

فلسفه رنگ های متنوع شیائومی 13

این طرح رنگ بلندپروازانه برای جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی زاییده فکر مدیر عامل شرکت لی جون است. اما دلیل اصلی انتخاب این پالت رنگی برای این دستگاه چیست؟ به نظر شما این رنگ ها معنای خاصی دارند؟ پاسخ به این سوال مثبت است.

لی جون اخیرا در یکی از شبکه های اجتماعی چینی پستی منتشر کرده است Weibo shared در این پست از علاقه اش به ماشین های اسپرت صحبت کرد. لی جون در مورد زمان صرف شده برای چندین سال تحقیق در مورد خودروهای اسپرت گفت که طراحی هر خودروی اسپرتی را عالی می داند. او می گوید هر مدل ماشین اسپرت معروف رنگ های متمایز خود را دارد. فراری قرمز، بوگاتی آبی، لامبورگینی زرد، AMG سبز و مک لارن خاکستری. در واقع پالت رنگی خاص و متنوع شیائومی 13 شامل رنگ خودروهای اسپرتی است که لی جون دوست دارد.

فلسفه شیائومی 13 رنگ مختلف هماهنگ با خودروهای اسپرت

فلسفه شیائومی 13 رنگ مختلف هماهنگ با خودروهای اسپرت

مدیرعامل شیائومی که می خواهد قدمی متفاوت و منحصر به فرد در بازار گوشی های هوشمند بردارد، برای تعیین رنگ دستگاه از خودروهای اسپرت الهام گرفته است. در واقع، ما شاهد حرکت مشابهی در دستگاه‌های Redmi K50 Gaming و Redmi K50 Ultra بودیم. گوشی های ویژه سری Redmi K50 که با همکاری تیم مرسدس AMG پتروناس F1 تولید شده اند. بنابراین عشق لی جون به اتومبیل های اسپورت متعلق به گذشته است.

نظر شما در مورد فلسفه رنگ جالب گوشی پرچمدار شیائومی 13، مدیر عامل این شرکت چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا