اخبار فناوری

تنظیم عمر باتری Motorola Edge 20 Pro: یک تجربه ایمن!

موتورولا به اندازه برندهایی مانند شیائومی و سامسونگ فعال نیست. اما این شرکت امسال فعالتر شده است. Motorola Edge 20 Pro رقیب جدید موتورولا است. در حال حاضر عمر باتری Motorola Edge 20 Pro در طول آزمایش Gsmarena تعیین شده است.

موتورولا اج پرو

موتورولا مدتی قبل از تلفن موتورولا اج 20 پرو بی حجاب. این گوشی به پرچمدار جدید موتورولا تبدیل شده است.

Motorola Edge 20 Pro به طور رسمی با Edge 20 و Edge 20 Lite معرفی شد

مجموعه گسمارنا مثل همیشه ، پس از بررسی گوشی ها ، وی عمر باتری و تست سرعت شارژ آنها را به اشتراک گذاشت. اما Motorola Edge Pro چه تجربه کاربری را به مشتریان خود ارائه می دهد؟ خوب ، پاسخ به این سوال در عمر باتری و سرعت شارژ Motorola Edge 20 Pro نهفته است. اما قبل از آن ، مروری بر ویژگی های اصلی این دستگاه داریم:

– صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD + و نرخ تازه سازی 444 هرتز

– تراشه اسنپدراگون 870

– سیستم عامل اصلی Android

– باتری 4.55 میلی آمپر ساعتی

– شارژر 4 وات داخل جعبه

عمر باتری Motorola Edge 20 Pro

عمر باتری Motorola Edge 20 Pro

Motorola Edge Pro دارای صفحه نمایش تازه و تراشه های ممتاز است. با این حال ، متقاضی جدید موتورولا دوام را ثبت نکرد 2 ساعت در حالت ترکیبی به همین ترتیب ، عمر باتری Motorola Edge 20 Pro در محدوده “باور نکردنی“برقرار شد. تماس 3G آزمایشی است که عملکرد باتری را مشاهده می کند 40 ساعت ما در آن هستیم. لازم به ذکر است که این دستگاه برای : و 2 ساعت در بخش های مرور وب با نرخ تازه سازی 244 هرتز و پخش فیلم. تصویر زیر عمر باتری Motorola Edge Pro را با رقابت آن مقایسه می کند:

تست سرعت شارژ گوشی جدید رده بالای موتورولا

خوب ، بدیهی است که یک شارژر 4 واتی مزیت بزرگی برای این گوشی گران قیمت نسبتاً گران قیمت نیست. اما در عمل ، این شارژر چه عملکردی را به جا می گذارد؟

در نیم ساعت اول اتصال این شارژر به این گوشی ، 50٪ از طریق ظرفیت باتری آن شارژ می شود. در نهایت ، تلفن کاملاً شارژ می شود دقیقه طول می کشد. جالب است بدانید که Galaxy S20 FE با همان باتری 25 واتی و ظرفیت شارژر ، 3 دقیقه زودتر شارژ می شود!

نظر شما در مورد عمر باتری Edge 20 Pro چیست؟ آیا سرعت شارژ را دوست دارید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا