اخبار فناوری

تلفن Vivo X90 Pro+ با قاب چرمی قرمز در تصویر زنده فاش شد

چندین گزارش حاکی از آن است که سری Vivo X90 تا پایان ماه نوامبر در چین عرضه خواهد شد. امروز یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo او تصویر زنده ای را به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد از تلفن Vivo X90 Pro+ باشد. در همان زمان، افشاگر برجسته، ایستگاه چت دیجیتالشماتیکی از همان دستگاه را به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد طراحی نهایی X90 Pro+ را نشان می دهد.

تصویر زنده تلفن Vivo X90 Pro+

تصویر زنده فاش شده، پنل جلویی Vivo X90 Pro+ را نشان نمی دهد. البته این احتمال وجود دارد که این دستگاه به پنل AMOLED با لبه خمیده و سوراخ نمایشگر مرکزی مجهز شود. با این حال، پنل پشتی قرمز دارای یک نوار فلزی طلایی در زیر ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ است. روی این نوار عبارت vivo/ZEISS Co-engineered و Extreme Imagination به چشم می خورد که می تواند نوید عملکرد فوق العاده سیستم دوربین را بدهد. فلاش LED و لوگوی ZEISS نیز در سمت راست پنل پشتی گوشی دیده می شود.

تصویر زنده تلفن Vivo X90 Pro+

تصویر زنده تلفن Vivo X90 Pro+

شماتیک لو رفته توسط DCS نشان می دهد که ماژول دوربین دارای سه لنز معمولی، یک لنز زوم پریسکوپی و یک میکروفون است. گزارش های قبلی ادعا می کردند که این دستگاه به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 مجهز خواهد شد. علاوه بر این، لنز فوق عریض از سنسور 48 مگاپیکسلی Sony IMX598، لنز پرتره از سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX578 و لنز زوم پریسکوپی از سنسور 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B استفاده می‌کند.

گفته می‌شود این دستگاه دارای تراشه معرفی‌نشده اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5x و تا 512 گیگابایت UFS 4.0 است. به احتمال زیاد یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی وجود دارد که شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی را ارائه می دهد.

انتظار می رود این گوشی در قسمت جلویی دارای پنل 6.78 اینچی E6 AMOLED باشد. انتظار می رود صفحه نمایش دارای وضوح 2K، نرخ تجدید 144 هرتز و فناوری کاهش نور PWM 1440 هرتز باشد.این دستگاه همچنین می تواند به دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی مجهز شود.

نظر شما در مورد تصویر زنده Vivo X90 Pro+ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا