اخبار فناوری

تلفن وزیر ارتباطات جدید ایرانی است! درخواست وی برای همراهی مردم با تلفن های ایرانی

این داستان تلفنی ایرانی از مدت ها قبل توسط مقامات مختلف بیان شده و پس از مدتی فراموش می شود. وزیر جدید ارتباطات ، آقای عیسی زارع پور ، برای خروج پرشور خود با کلماتی مانند “من از شبکه های اجتماعی ممنوع استفاده نمی کنموی گفت: “تلفنی که من از آن استفاده می کنم ایرانی است و قابلیت های خوبی دارد.” او ادامه نداد که “توانایی مناسب” چیست؟! بله ، تلفن وزیر ارتباطات جدید ایران است و درخواست وی برای همراهی مردم با تلفن ایرانی موضوع دیگری است که وی به آن اشاره می کند.

تلفن جدید وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از تلفن های همراه ایرانی استفاده می کند ، گفت: تلفن های همراه داخلی قادر به رقابت با همتایان خارجی خود هستند.

عیسی زارع پور ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد برنامه وزارتخانه خود برای تولید تلفن های همراه ایرانی گفت:

در حال حاضر سالانه حدود 10 تا 15 میلیون تلفن همراه وارد ایران می شود که ارزش آن حدود 3-5 میلیارد دلار است.

در اینجا لازم به ذکر است که وزیر ارتباطات قادر نیست میزان واردات تلفن همراه کشور را با عدد بسیار مبهم “10 تا 15 میلیون” مشخص کند و عدد ذکر شده باید محدوده دقیق تری داشته باشد. ما می دانیم که متوسط ​​واردات تلفن همراه در کشور حدود 15 میلیون دستگاه است.

وی با دقت بیان کرد:

گوشی ای که در حال حاضر از آن استفاده می کنم ایرانی است و قابلیت های خوبی دارد.

وی هیچ اطلاعاتی در مورد ساخت این دستگاه و مدل آن ارائه نداد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد:

ظرفیت تولید تلفن های همراه خوب در کشور وجود دارد ، اما بازار باید در کشور شکل بگیرد و مردم باید به این تلفن های همراه اعتماد کنند. البته ممکن است برخی کاستی ها وجود داشته باشد ، اما باید توجه داشت که تلفن های همراه ایرانی داخلی هستند از ظرفیت جوانان استفاده می شود ، شغل ایجاد می کند ، اعتماد به نفس مردم و جامعه ایجاد می شود و این ارزانتر از تلفن های خارجی است. به

عیسی زارع پور - وزیر جدید ارتباطات

عیسی زارع پور – وزیر جدید ارتباطات

تولید انواع تلفن های همراه نیاز به برنامه ریزی یکپارچه ، عزم عمومی و اعتقاد ملی دارد

وی در ادامه تاکید کرد که تولید انواع تلفن های همراه نیاز به برنامه ریزی یکپارچه ، عزم عمومی و اعتقاد ملی دارد:

ما سعی می کنیم بخش عمده ای از نیازهای کشور به تلفن همراه را از طریق تولید محلی برطرف کنیم. اما مردم نیز باید همراه شوند زیرا حتی اگر محصولات با کیفیت تولید شوند اما مردم از آنها حمایت نکنند ، هیچ اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نخواهد داد.

عضو کابینه دوازدهم در پاسخ به این سوال که آیا تلفن های همراه داخلی می توانند با همتایان خارجی خود رقابت کنند؟ توضیح :

آره؛ حتی سرمایه گذاران ایرانی که اکنون در زمینه تولید در کشورهای دیگر فعال هستند آماده استفاده از ظرفیت خود برای تولید تلفن های همراه در ایران هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که امکان تولید انواع گوشی های با کیفیت وجود دارد ، اما باید اعتقاد ملی شکل گیرد و مردم منتظر بمانند:

گاهی اوقات ممکن است برخی از تلفن ها قابلیت های یک تلفن خارجی را نداشته باشند ، طبیعی است که این شروع تولید است ، افراد باید همراه باشند ، تا اینکه روزی می توانستید صادرکننده تلفن همراه باشیدبه

وزیر ارتباطات از تلفن ایرانی به ارزش 2.8 میلیون تومان خبر داد

نظر شما درباره این بیانیه وزیر جدید ارتباطات چیست؟ در هر رویدادی ODM Productions آنچه مارک های ملی احتمالاً به دنبال آن هستند نیاز به دانش فنی ملی زیادی ندارد. اگر قرار است خط مونتاژ داخلی تقویت شود ، فکر نمی کنم بتواند از نظر قیمت با ماشین های گرانبهای چینی که اکنون نام خود را به دست آورده اند رقابت کند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا