اخبار فناوری

تلفن همراه کوکا کولا به زودی در هند به فروش می رسد + رندر طرح

بله عنوان را خوب خوانده اید. به نظر می رسد که شرکت کوکاکولا قصد دارد با یک برند گوشی هوشمند برای عرضه یک گوشی موبایل جدید در هند همکاری کند. ظاهراً این گوشی لوگوی معروف شرکت نوشابه را در پشت خواهد داشت.

تلفن همراه کک

سوت زن موکول شارما او اخیرا رندرهایی با کیفیت بالا از چیزی که به نظر می رسد یک گوشی هوشمند با برند کوکاکولا است را به اشتراک گذاشته است. او می گوید که این گوشی نتیجه همکاری بین غول نوشیدنی و یک برند گوشی هوشمند خواهد بود. اگرچه شارما نام برند را فاش نکرد، اما طراحی گوشی او به زبان برند Realme اشاره دارد.

همانطور که از تصاویر می بینید، این گوشی هوشمند دارای طراحی پر زرق و برقی است که نشان کوکاکولا در سمت راست پنل پشتی آن قرار دارد. رنگ آن نیز قرمز است که با تم شرکت نوشیدنی مطابقت دارد. در پنل پشتی، دو حلقه دایره ای وجود دارد که دو سنسور دوربین را در خود جای داده است. این دستگاه همچنین دارای لبه های گرد با دکمه های تنظیم صدا در سمت راست است.

تلفن همراه کک

تلفن همراه کک

هنوز مشخصات این گوشی هوشمند مشخص نیست. اما این دستگاه عالی به نظر می رسد Realme 10 4G انشالله اخیرا منتشر بشه اگر این گوشی به‌عنوان نسخه‌ای از Realme 10 معرفی شود، می‌توان انتظار داشت تراشه Helio G99 مدیاتک، نمایشگر 90 هرتزی، سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مدیاتک را داشته باشیم.

علاوه بر تغییرات طراحی، این دستگاه ممکن است رابط کاربری خاص خود را بر اساس تم کوکاکولا داشته باشد. به علاوه، ما از دیدن لوازم جانبی و بسته بندی سفارشی تعجب نخواهیم کرد.

جزئیات این همکاری هیجان انگیز هنوز بسیار محدود است. با این حال، شارما می گوید گوشی مذکور در سه ماهه جاری در بازار هند عرضه خواهد شد. این بدان معناست که ممکن است به زودی تاییدیه رسمی این دستگاه را دریافت کنیم.

نظر شما در مورد گوشی موبایل کوکاکولا و طراحی آن چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا