اخبار فناوری

تلفن مفهومی تاشو Tecno Phantom Vision V با صفحه نمایش تاشو + کشویی را بررسی کنید

Tecno که به نمایش تلفن‌های مفهومی آینده‌نگر معروف است، از یک دستگاه تاشو دیگر به نام Phantom Vision V با طراحی خاص با صفحه نمایش تاشو + کشویی رونمایی کرده است. به نظر می رسد چنین طرحی هدف بعدی سازندگان تلفن همراه باشد، چرا که سامسونگ نیز در جریان رویداد CES 2023 مفهومی را به نمایش گذاشت. OLED هیبریدی انعطاف پذیر دارای یک تلفن تاشو با صفحه نمایش کشویی.

تلفن تاشو مفهومی Tecno Phantom Vision V

گزارش gsmarenaفیلم گوشی مفومهی Tecno Phantom Vision V به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت، با نشان دادن دستگاه در حالت تا شده شروع می شود.

پشت Phantom Vision V از ترکیب دوربین سه گانه با فلاش چهارگانه LED بهره می برد. به نظر می رسد ماژول دوربین که در پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است از سری گوشی های هوشمند الهام گرفته شده است. Ghost X2 همچنین یک صفحه نمایش کوچک در زیر ماژول دوربین وجود دارد که می تواند اعلان ها و محتوای نمایش همیشه روشن مانند ساعت و یادآوری ها را نشان دهد.

تلفن تاشو مفهومی Tecno Phantom Vision V

تلفن تاشو مفهومی Tecno Phantom Vision V

این دستگاه به یک پوشش آلیاژ تیتانیوم درجه یک هوافضا و یک لولای بادوام مجهز شده است. وقتی دستگاه تا شود، شبیه یک گوشی هوشمند معمولی به نظر می رسد. صفحه نمایش داخلی که از 11 لایه کاربردی تشکیل شده است، می تواند به صورت کشویی گسترش یابد تا ابعاد صفحه نمایش تا 10.1 اینچ را ارائه دهد. همچنین به نظر می رسد که صفحه نمایش روی لبه تا می شود و در صورت تا شدن، جلوی آن را نشان می دهد. اگر چنین وسیله ای وارد بازار شود دیر یا زود می تواند منجر به مرگ تبلت ها شود.

Tecno Phantom Vision V یک دستگاه مفهومی است و این شرکت هنوز اعلام نکرده است که آیا هرگز به یک محصول تجاری در دسترس تبدیل خواهد شد یا خیر.

نظر شما در مورد مفهوم گوشی تاشو Techno Phantom Vision V چیست؟ آیا فکر می کنید چنین مفاهیمی می توانند آینده گوشی های هوشمند و تبلت ها را شکل دهند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا