اخبار فناوری

تقلب گوگل با تبلیغات بیش از حد شارژر پیکسل 6 پرو رسما تایید شد!

گوگل به تازگی سری پیکسل 6 خود را معرفی کرده است.این سری محصولی شاخص به نام پیکسل 6 پرو داشت. گوگل رسما شایعه تقلبی بودن شارژر گوگل پیکسل 6 پرو را تایید کرد. در ادامه، نگاهی به آنچه گوگل می گوید خواهیم انداخت.

کلاهبرداری گوگل و تایید رسمی توسط خود برند

پیکسل 6 پرو، در حال حاضر بهترین گوشی گوگل محسوب می شود.

Google Pixel 6 Pro و Pixel 6 با تراشه Tensor و دوربین بهبودیافته معرفی شدند

بر اساس گزارشی که توسط GizChinaمدتی پیش، Android Authority اعلام کرد که گوگل پیکسل 6 پرو به حداکثر شارژر 4 واتی خود نرسیده است. در عوض پیک قدرت این شارژر تنها 3 وات است. همه اینها نشان می دهد که پیکسل 6 تا 4 ساعت دیگر به طور کامل شارژ می شود. در نتیجه، گوگل با اعلام قدرت شارژر Pixel 6 Pro اشتباه کرد. وضعیت این گوشی در مورد شارژرهای پرقدرت شخص ثالث نیز مشابه است.

سرانجام، حدود یک هفته پس از انتشار این خبر، گوگل رسما پاسخ داد. از این رو شرکت تصمیم گرفت حاشیه های موجود را تامین کند. در نتیجه، گوگل تصمیم گرفته است در انجمن عمومی خود در این مورد نظر دهد. بنابراین، این برند اعلام کرد که برای باتری های جدید برای دوام بالا و پشتیبانی از شارژ سریع همزمان همگام شده است.

بیانیه رسمی گوگل می‌گوید که قدرت ارائه شده توسط شارژر به دلیل برخی متغیرها مانند دمای دستگاه، طراحی باتری، سیستم تلفن، میزان استفاده و وضعیت شارژ متفاوت است. سازندگان باتری پیکسل 6 پرو با استفاده از شارژر 4 واتی آن را متعادل کردند تا در برخی موارد انرژی کمتری دریافت کنند. اما گوگل همچنان ادعا می کند که این گوشی می تواند در نیم ساعت تا 50 درصد شارژ شود. علاوه بر این، بسته به استفاده و گرما، باتری را می توان تا ۲ درصد در یک ساعت شارژ کرد.

گوگل تایید می کند که وقتی شارژ باتری به درصد بالایی برسد، قدرت شارژر کاهش می یابد. آن موقع بود که حتی در بهترین حالت ها، قدرت شارژر به 3 وات هم نمی رسید! گوگل همچنین تایید کرده است که حداکثر توان شارژرهای پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به ترتیب 2 و 2 وات است.

نظر شما در مورد تقلب گوگل در معرفی شارژر Pixel 6 Pro چیست؟ به نظر شما این دلایل فقط برای تقلب است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا