اخبار فناوری

تعویض باتری گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 راحت تر از نسل قبلی خواهد بود

چند سال پیش، سامسونگ تغییراتی در طراحی داخلی و بسته بندی گوشی های خود ایجاد کرد تا سازگارتر با محیط زیست باشد. در سری گلکسی S23، سامسونگ با استفاده از چسب و زبانه کمتر، تعویض باتری را آسان‌تر کرده است. اکنون، این شرکت کره‌ای قصد دارد بهبودهای مشابهی را در نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود انجام دهد تا باتری‌های Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 نسبت به سایر گوشی‌های تاشو راحت‌تر جایگزین شوند.

تعویض باتری گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5

باتری های گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 هم اکنون توسط مرجع صدور گواهینامه امنیتی کره جنوبی تایید شده اند. عکس های این باتری ها شماره مدل آنها را نشان می دهد. Galaxy Z Flip 5 دارای دو باتری با شماره مدل EB-BF731ABY و EB-BF732ABY خواهد بود. Galaxy Z Fold 5 همچنین از یک جفت باتری با شماره مدل EB-BF946ABY و EB-BF947ABY استفاده خواهد کرد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این باتری ها دارای زبانه ای هستند که تعویض آن ها را نسبتا آسان می کند. تمامی این باتری ها توسط شرکت چینی ATL (Amperex Technology Limited) ساخته شده اند و نه توسط سازنده باتری سامسونگ SDI.

باتری قابل تعویض برای Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5

باتری قابل تعویض برای Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5

باتری ثانویه گلکسی زد فلیپ 5 دارای ظرفیت 971 میلی آمپر ساعت است. این باتری نسبت به باتری ثانویه گلکسی زد فلیپ 4 که 1040 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، کوچکتر است. با این حال، قبل از بررسی ظرفیت واقعی باتری، نمی‌توانیم نتیجه بگیریم که آیا گلکسی زد فلیپ 5 باتری کمتری خواهد داشت یا خیر. علاوه بر این، سامسونگ سال گذشته دو مجموعه باتری را برای Galaxy Z Flip 4 آزمایش کرد و در نهایت از مجموعه ای با ظرفیت بالاتر استفاده کرد.

سامسونگ تصمیم گرفته است محصولات خود و کل زنجیره تامین را دوستدار محیط زیست کند. به عنوان بخشی از استراتژی سبز بزرگ خود، بسیاری از لوازم جانبی و قطعات گوشی را با استفاده از مواد قابل بازیافت و PCM تولید می کند. همچنین از منابع انرژی پایدار استفاده می کند و از روش های پیشرفته تصفیه آب برای کارخانه های خود استفاده می کند. همچنین از مواد سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت برای بسته بندی گوشی ها، تبلت ها، تلویزیون ها و نوارهای صوتی خود استفاده می کند.

نظر شما در مورد باتری قابل تعویض گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا