اخبار فناوری

تصاویر OnePlus Nord CE 3 قبل از معرفی رسمی طراحی آن به بیرون درز کرد

وان پلاس در حال حاضر در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند میان رده جدید با نام Nord CE 3 است که گفته می شود این گوشی در حال حاضر در هند با کد لری در حال آزمایش است. ممکن است شاهد عرضه آن در بهار 1402 باشیم. در همین حال، تصاویر OnePlus Nord CE 3 طراحی آن را قبل از عرضه رسمی آن فاش کرده اند.

تصاویر OnePlus Nord CE 3

این تصاویر در تمام زوایا به ما نگاه خوبی می دهند. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، OnePlus Nord CE 3 دارای یک قاب پشتی براق با دو حلقه دایره ای بزرگ برای دوربین سه گانه است. در سمت راست دکمه پاور قرار دارد که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می کند.

OnePlus NordCE 3

OnePlus NordCE 3

طراحی جلو همان چیزی است که این روزها از یک موبایل اندرویدی انتظار داریم. یک صفحه نمایش تخت با حاشیه های معمولی و یک سوراخ برای دوربین سلفی وجود دارد. در قسمت پایین، این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و خروجی بلندگو است.

گزارش های قبلی مشخصات احتمالی دستگاه بعدی OnePlus را فاش کرده است. این فبلت می تواند با صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ IPS LCD با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه شود.دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می تواند در سوراخ نمایشگر جای بگیرد. احتمال دارد OnePlus رول CA3 این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 695 است که با 8 یا 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

برای عکاسی، OnePlus Nord CE 3 دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور عمق و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین فوق عریض وجود ندارد، که کمی ناامید کننده است. این گوشی می تواند انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تامین کند.

نظر شما چیه؟ آیا این نقاشی برای شما جذاب است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا