اخبار فناوری

تصاویر واقعی از Honor Magic 5 Ultimate Edition به بیرون درز کرد

در حالی که آنر از سری Honor Magic 5 با 2 عضو در MWC 2023 رونمایی کرد، سومین عضو یعنی مدل Ultimate در این رویداد رونمایی نشد. اگر می‌خواهید قبل از رونمایی رسمی آن را ببینید، می‌توانید تصاویر واقعی لو رفته از Honor Magic 5 Ultimate Edition را در این تصویر تماشا کنید.

Honor Magic 5 Ultimate Edition

در حالی که Honor Magic 5 Pro این مدل با قیمت 1200 یورو رونمایی شد، بدیهی است که باید منتظر قیمت بالاتر در مدل Ultimate Edition آن باشیم. البته باید یادآوری کنم که Honor Magic 5 Pro با یک مدل با 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم عرضه می شود که یکی از دلایل قیمت بالای آن است.

همانطور که از تصاویر واقعی بالا می بینید، HONOR Magic 5 Ultimate Edition دارای قاب پشتی چرمی است. در رندرهای لو رفته که در زیر مشاهده می کنید، مشخص است که 2 رنگ مشکی و نارنجی برای این دستگاه در دسترس خواهد بود. این رنگ ها برای محصولات با قاب چرمی رایج است.

در ضمن وسطش برآمدگی خاصی داره که دقیقا مشخص نیست فقط برای ظاهر هست یا کارایی هم خواهد داشت.

شیشه دوربین در لبه ها خمیده است و شکل کلی دایره ای دو عضو دیگر این خانواده را تغییر می دهد. با این حال، نشان دهنده تلاش آنر برای لوکس تر کردن دستگاه است.

در نمای جلو تفاوت خاصی وجود ندارد. همانطور که مشخص است، ممکن است با یک فرمت گرافیکی ویژه برای مدل Ultimate ارائه شود. علاوه بر این، چیدمان ویجت ها مشابه iOS نیز قابل توجه است. از سوی دیگر، پوشه های بزرگ هارمونی او اس هوآوی نیز در رابط کاربری آنر وجود دارد.

هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات یا تفاوت این دستگاه با مدل پرو نداریم. نظر شما در مورد طراحی این دستگاه چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا