اخبار فناوری

تصاویر قاب های پیکسل 7a گوگل پیش از رونمایی لو رفت

در چند وقت اخیر، شایعات زیادی درباره تلفن هوشمند میان رده آینده گوگل منتشر شده است. در حال حاضر اما تصاویر رسمی قاب های پیکسل 7a به بیرون درز کرده است. این تصاویر در سه رنگ منتشر شده اند. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

قاب های پیکسل 7a احتمالا قیمتی حدود ۳۰ دلار خواهند داشت

تصاویر قاب های پیکسل 7a گوگل به همراه رندر های تبلیغاتی این تلفن هوشمند توسط WinFuture به اشتراک گذاشته شده است. تصاویر فاش شده، قاب های میان رده آینده گوگل را در سه رنگ نشان می‌دهد. چندی پیش قیمت Pixel 7a فاش شد. همچنین می‌دانیم که این گوشی هوشمند از ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت ماه) در فروشگاه ها عرضه می‌شود. رنگ های سفید/نقره ای، خاکستری/مشکی و آبی روشن برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

قاب Pixel 7a

ما انتظار داریم که پیکسل 7a مجموعه گسترده ای از لوازم جانبی را به همراه داشته باشد. هم اکنون به لطف افشای اطلاعاتی WinFuture، می‌توانیم تصاویر رسمی قاب های پیکسل 7a را ببینیم. دکمه های پاور و تنظیم صدای این کیس ها، با رنگ بدنه گوشی هوشمند میان رده آینده گوگل مطابقت دارد. به نظر می‌رسد که همانند قاب های رسمی پیکسل ۷، لوگو «G» موجود بر روی کیس های در نظر گرفته شده برای Pixel 7a، روکش فلزی خواهد داشت.

قاب Pixel 7a

احتمالا به یاد دارید که قاب های رسمی در نظر گرفته شده برای پیکسل ۶ و 6a، طراحی نیمه شفاف داشتند. همین موضوع باعث کاهش عمر این قاب ها شده بود. کاربران پس از مدتی شاهد تغییر رنگ و زرد شدن کیس بودند. به نظر می‌رسد که کیس های در نظر گرفته شده برای Pixel 7a دیگر آن طراحی شفاف را نخواهند داشت.

قاب Pixel 7a

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، متاسفانه اطلاعاتی در مورد کیس های رسمی ۶ ای یه بیرون درز نکرده است. اما انتظار می‌رود که این قاب ها همانند کیس های سری پیکسل ۷، قیمتی معادل ۲۹,۹۹ دلار داشته باشند.

قیمت پیکسل 7a فاش شد: بیشتر از Pixel 6a

نظر شما درباره کیس های رسمی pixel 7a چیست؟ آیا این قاب ها ارزش پرداخت ۳۰ دلار را خواهند داشت؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/26/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-7a-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا