اخبار فناوری

تصاویر شیائومی BlackShark 4S طراحی جذاب تر و شلوغ تری را نشان می دهند

شیائومی چند سال پیش از اولین گوشی مخصوص بازی خود با نام BlackShark رونمایی کرد. البته Black Shark یک شرکت مستقل است و رابط کاربری ، طراحی و لوازم جانبی خاص خود را دارد. BlackShark 4S محصول غیر فعال بعدی این شرکت است. اکنون تصاویر Xiaomi BlackShark 4S تصویری از این دستگاه را در اختیار ما قرار می دهد.

تصاویر شیائومی BlackShark 4S منتشر شد

چندی پیش گفتیم که Black Shark از گوشی گیمینگ جدید خود رونمایی می کند مهر معرفی کرد. این دستگاه Black Shark 4S نام دارد.

شیائومی BlackShark 4S در 1 اکتبر 2009 رونمایی شد

بر اساس گزارشی از طرف گیز چینشرکت های بازی های هوشمند هر ساله فعالیت ها و رفتارهای متفاوتی را به بازار معرفی کرده اند. این شرکت ها تصمیم گرفتند گوشی های پرچمدار خود را در اوایل سال جاری عرضه کنند. پس از آن ، چند ماه بعد نسخه های بهبود یافته این گوشی ها معرفی خواهند شد. سری BlackShark 4 نیز از این رویکرد جدید که توسط Black Shark اتخاذ شده است ، مستثنی نیست. زیرا Black Shark 4 تا چند روز دیگر از BlackShark 4S رونمایی می کند. این شرکت Black Shark 4S را با طیف وسیعی از مشخصات به روز شده به مشتریان تحویل می دهد.

انتظار می رفت BlackShark 4S در اوایل سال جاری میلادی عرضه شود. قلب تپنده این دستگاه احتمالاً تراشه پرچمدار Qualcomm ، Snapdragon 888 Plus است. این تراشه مدتی پیش به طور رسمی معرفی شد. اما به نظر می رسد همه تغییرات این گوشی سخت افزاری نیستند و ما شاهد تغییراتی در طراحی هستیم. عکس های Xiaomi BlackShark 4S امروز منتشر شد. این تصاویر طراحی گوشی بازی گیم پلی Black Shark را نشان می دهد.

این دستگاه جدید ویژگی های زیادی را از Black Shark 4 Pro به ارث برده است. این گوشی دارای سه ماژول دوربین اصلی با طراحی شش ضلعی است. دکمه های بازی نیز در این گوشی تعبیه شده است. قاب پشتی این دستگاه بیشتر شبیه یک گوشی بازی است.به جرات می توان گفت که این دستگاه شباهت زیادی به ROG Phone 5 دارد. ظاهرا این طرح جدید در Black Shark 4S نتیجه استفاده از فناوری نانو فناوری است.

طبق تصاویر Xiaomi BlackShark 4S ، این گوشی دارای قاب پشتی با نشان بزرگ BlackShark و محفظه چراغ سبز رنگ سبز است. علاوه بر این ، پوستر رسمی BlackShark 4S انتشار آن را به صورت سیاه و سفید تأیید می کند. رنگ سفید این گوشی با گوشی های قبلی Black Shark تفاوت بیشتری دارد. لازم به ذکر است که طراحی جلد این دستگاه همانند قبل است و تغییر قابل توجهی ایجاد نشده است.

شایعه شده است که این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.60 اینچی با نرخ تازه سازی 244 هرتز است. همچنین انتظار می رود وضوح این نمایشگر + Full HD یا + QHD باشد. این گوشی دارای یک شارژر 4 واتی در داخل جعبه است. همانطور که گفتیم تاریخ رونمایی از این دستگاه 25 اکتبر سال جاری است.

در اوایل سال جاری ، Black Shark 4 با تراشه اسنپدراگون 870 ، صفحه نمایش 6.60 اینچی AMOLED و دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی وارد بازار شد. جالب ترین نکته در مورد این دستگاه شارژر آن است. زیرا Black Shark 4 دارای یک شارژر 4 وات در داخل جعبه است. این یکی از نقاط قوت BlackShark 4 است.

نظر شما در مورد این تصاویر BlackShark 4S چیست؟ آیا طراحی این گوشی مورد علاقه شماست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا