اخبار فناوری

تصاویر رسمی مختلفی از سری گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر شده است

فریم های رسمی برای محصولات برند خاصی طراحی و تولید می شوند. سری گلکسی اس سامسونگ یکی از این محصولات است که با قاب های رسمی مختلفی عرضه می شود. به تازگی تصاویری از قاب های رسمی مختلف سری گلکسی اس 23 سامسونگ منتشر شده است که نگاهی اجمالی به این محصولات و طراحی اعضای مختلف این سری به ما می دهد.

انواع قاب های رسمی Galaxy S23

رندرهای رسمی بیشتری از قاب های سری گلکسی اس 23 امشب منتشر شد که تصویر کاملی از لوازم جانبی سامسونگ برای سری پرچمداران آینده را در اختیار ما قرار می دهد. گالری تصاویر ارسال شده در زیر شامل رندرهایی از موارد زیر است:

  1. 1- کاور فلیپ S-View
  2. 2- کیس های گجت
  3. 3- قاب
  4. 4- قاب سیلیکونی
  5. 5- قاب چرمی
  6. 6- قاب بند دار
  7. 7- قاب سپر

همه این قاب‌ها برای کل خانواده گلکسی S23 در دسترس خواهند بود. این خانواده شامل Galaxy S23، Galaxy S23 Plus و Galaxy S23 Ultra است. سامسونگ اکثر این قاب های محافظ را در رنگ های مختلف از مشکی گرفته تا نارنجی، سبز و آبی سرمه ای و غیره عرضه خواهد کرد.

پرچمداران موبایل سامسونگ 2023 در تاریخ 18 بهمن 1401 رونمایی می شوند، لپ تاپ های جدید این برند نیز در این مراسم معرفی می شوند. تا به حال شایعات مختلفی در مورد هر یک از آنها شنیده ایم و انتظار داریم تا روز افشای اخبار بیشتر باشد.

نظر شما در مورد این قاب‌های رسمی گلکسی S23 چیست؟ کدام یک از آنها بیشتر شما را جذب می کند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا