اخبار فناوری

تصاویر تبلیغاتی HTC Vive Flow جعلی و فتوشاپ هستند!

گاهی اوقات مارک ها در تصاویر تبلیغاتی خود از محتوای واقعی استفاده نمی کنند. برخی از این تصاویر نیز ممکن است جعلی باشند. HTC به تازگی از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد. اکنون می دانیم که تصاویر تبلیغاتی HTC Vive Flow فتوشاپ بوده است!

تصاویر تبلیغاتی HTC Vive Flow واقعی نیستند

صبح امروز از زمان رونمایی بود هدست واقعیت مجازی جدید HTC ما صحبت کردیم.

هدست واقعیت مجازی HTC Vive Flow با قیمت 40 دلار رسما معرفی شد

شهر گیزموچینبزرگترین نقطه قوت هدست واقعیت مجازی HTC وزن و اندازه آن است. از این کلاه ایمنی به گونه ای استفاده می شود که می توان آن را به راحتی در هر مکانی استفاده کرد. اگرچه هدست های VR هر سال سبک تر و بهتر می شوند ، اما استفاده طولانی مدت از آنها می تواند خسته کننده باشد. اما وب سایت رسمی HTC این هدست را به گونه ای نشان می دهد که به راحتی می توان از آن در هر قسمت از زندگی استفاده کرد.

با این حال ، دیدن تصاویر تبلیغاتی HTC Vive Flow از Shutterstock و بر اساس Photoshop نگران کننده است. بنابراین ، HTC از مدلهای واقعی برای تبلیغ هدست خود استفاده نکرد. خوب ، لازم به ذکر است که این هدست نظرات مثبت زیادی دریافت کرده است. این نظرات عمدتا به دلیل وزن و طراحی آن است. اما باور اینکه HTC به محصول خود اعتماد کرده و در عین حال از روشهای بازاریابی ارزان قیمت استفاده کرده است ، سخت است.

توجه داشته باشید که در تصاویر تبلیغاتی HTC Vive Flow ، این تنها هدستی نیست که فتوشاپ شده است. در عکس زیر ، زنی دیده می شود که یک کاسه پاپ کورن در دست دارد و هیچ چیزی روی صورت خود ندارد. اما در تصاویر تبلیغاتی از HTC ، هدست مجازی این شرکت با گوشی هوشمند جایگزین شده است. به نظر می رسد این تصویر ویرایش شده به تنهایی خوب است. اما دیدن نشانه تمرکز هنگام انجام یوگا با استفاده از این هدست عجیب است.

تصاویر تبلیغاتی جعلی از HTC Vive Flow

به گفته وب سایت Emojipidea ، این نماد در ایتالیا برای بیان عدم اعتقاد و بی اعتقادی به چیزی استفاده می شود. به طور طبیعی ، این واکنشی نیست که HTC در هنگام استفاده از محصولات خود از مشتریان خود انتظار دارد. مگر اینکه HTC Vive Flow به اندازه کافی خوب باشد که مشتریان خود را با ناباوری شگفت زده کند! اما تصویری که درباره آن صحبت کردیم تنها نوک کوه یخ است. به گفته یکی از نویسندگان TheVerge ، تصاویر تبلیغاتی مورد استفاده برای HTC Vive Flow را می توانید با جستجوی istockphoto.com پیدا کنید. این تصاویر هم اکنون در وب سایت رسمی HTC موجود است.

در هر صورت باید گفت که استفاده از فتوشاپ در تصویر تبلیغاتی محصولات موضوع جدیدی نیست. شرکت ها قبلاً این کار را انجام داده اند. بنابراین ما برای این HTC عزیز پیامی داریم: لطفاً در آینده از عکس های خود استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید!

آیا فکر می کنید این حرکت عادی است؟ نظر شما در مورد استفاده از تصاویر تبلیغاتی جعلی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا