اخبار فناوری

تسک بار کلاسیک ویندوز 11 در آپدیت آینده این سیستم‌عامل را ببینید

مایکروسافت به‌آرامی بر روی بازگرداندن برخی از ویژگی‌های کلاسیک به تسک بار ویندوز 11 کار می‌کند. این شرکت اخیراً قابلیت نمایش ثانیه در بخش ساعت تسک بار و همچنین قابلیت اجرای Task Manager با کلیک راست در هر نقطه از Taskbar را مجدداً اضافه کرده است.

تسک بار کلاسیک ویندوز 11

دو ویژگی کلاسیک دیگر درحال بازگشت به Taskbar هستند و آخرین نسخه‌های پیش‌نمایش ویندوز 11، اکنون دارای یک نسخه کاربردی هستند که می‌توان آن را بررسی کرد. این حالت که اولین بار توسط Albacore در توییتر مشاهده شد، توانایی “never combine” و “show app labels” در تسک بار را نشان می‌دهد که دقیقاً مانند گذشته در ویندوز 10 و نسخه‌های قبلی سیستم‌عامل کار می‌کند.

امکان ترکیب و نمایش برچسب‌های برنامه‌ها برای بسیاری از کاربران کلاسیک Taskbar یکی از ویژگی‌های بسیار مورددرخواست بوده است که روش قدیمی را برای مدیریت دستی موقعیت برنامه‌های درحال اجرا در نوار وظیفه و همچنین امکان دیدن عناوین برنامه‌های درحال اجرا را نشان می‌دهد.

تسک بار کلاسیک ویندوز 11

تسک بار کلاسیک ویندوز 11

ویدئوی کوتاهی از Albacore نشان می‌دهد که وقتی برچسب‌های برنامه‌های نمایشی فعال هستند، نوار وظیفه ویندوز 11 چگونه به‌نظر می‌رسد و دقیقاً مانند نسخه‌های قبلی ویندوز است که برای کاربرانی که منتظر بازگشت این قابلیت بودند، باید بسیار هیجان‌انگیز باشد.

مایکروسافت درحال بازسازی Taskbar در ویندوز 11 بوده است، به‌همین‌دلیل است که بسیاری از ویژگی‌های Taskbar کلاسیک در دو نسخه اول ویندوز 11 وجود نداشتند. اما همان‌طور که مایکروسافت به ساخت Taskbar جدید ادامه می‌دهد، ویژگی‌های قدیمی‌تری که کاربران بیشتری آن‌ها را درخواست کرده‌اند نیز اضافه می‌کند.

به‌طورکلی، تلاش‌های مایکروسافت برای بازگرداندن ویژگی‌های کلاسیک به Taskbar گامی مثبت در جهت بهبود تجربه کاربری در ویندوز 11 است. اگرچه همه ویژگی‌های کلاسیک بازگشتی ندارند، اما دیدن این که مایکروسافت روی ویژگی‌هایی کار می‌کند که کاربران از آن استفاده کرده‌اند، دلگرم‌کننده است.

نظر شما درباره Taskbar کلاسیک ویندوز 11 چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/22/%D8%AA%D8%B3%DA%A9-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-11-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا