اخبار فناوری

تست مقاومت اولترا شیائومی 12S مقاومت قابل قبول این گوشی پرچمدار را نشان می دهد

Xiaomi 12S Ultra با سنسور دوربین 1 اینچی خود به عنوان یکی از متمایزترین پرچمداران اندرویدی امروز شناخته می شود. حالا زک نلسون معروف از کانال یوتیوب JerryRigAllاو طبق معمول تست مقاومت این گوشی تازه وارد را انجام داد و نشان می دهد که شیائومی 12 اس اولترا تقریبا در تمامی این تست ها می تواند مقاومت قابل قبولی از خود به جای بگذارد.

تست مقاومت فوق العاده شیائومی 12S

واضح است که شیائومی زمان و پول زیادی را برای تجهیز 12S Ultra جدید به برجستگی دوربین یکپارچه دایره ای به روز شده برای محافظت از سنسور جدید پرچمدار خود سونی IMX989 سرمایه گذاری کرده است. با این حال، همانطور که زک نلسون کشف کرد، به نظر می رسد یکی از عملکردهای این مد این است که بخش تست خراش آخرین ویدیوی دوام JerryRigEverything را دشوارتر و ناشیانه تر از حد معمول کند.

تست مقاومت فوق العاده شیائومی 12S

تست مقاومت فوق العاده شیائومی 12S

یوتیوبر در ابتدا پیش‌بینی کرد که برآمدگی دوربین عقب جدید آن ممکن است در تست خمیدگی دستگاه ضعفی ایجاد کند، همانطور که OnePlus 10 Pro در شرایط مشابه انجام داد. نلسون همچنین پیش‌بینی کرد که برخی از دارندگان 12S Ultra ممکن است با این احتمال مواجه شوند که ماژول گرد در طول زمان یک یا دو ترک ایجاد کند. اگرچه این احتمال به دلیل پوشاندن لنز دوربین با شیشه محافظ Victus Gorilla Glass کاملاً منتفی است.

این گوشی علیرغم استفاده از فریم آلومینیومی در لبه کناری و پایینی شیائومی 12 اس اولترا، در لبه بالایی خود از پلاستیک استفاده می کند و علیرغم استفاده از چرم در پنل پشتی آن، این دستگاه باید از هرگونه جسم تیز که به پوشش آن آسیب می زند، محافظت شود. ، دور نگه داشته شد.

با این حال، قاب پلاستیکی بالای گوشی احتمالاً وجود دارد که اتصال خوب 5G/Wi-Fi 6E/Bluetooth 5.2 را تضمین می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، نلسون در نهایت متوجه شد که 12S Ultra هیچ مزیت یا معایب خاصی نسبت به اکثر پرچمداران فعلی ندارد. جدای از آن در حین تست خمش صدایی در یک سوم بالایی دستگاه شنیده می شود که نشان از ضعف جزئی پرچمدار شیائومی در این نقطه دارد.

با این وجود، 12S Ultra در طول ویدیو کاملاً کاربردی باقی می‌ماند، که نشان می‌دهد می‌تواند به صورت روزانه برای اکثر کاربرانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که جانشین Mi 11 Ultra را به دست آورند، مفید باشد.

نظر شما در مورد تست استرس Xiaomi 12S Ultra چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا