اخبار فناوری

تست سرعت سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در برابر آیفون 14 پرو مکس اپل

سال 2023 سال بدون اگزینوس برای پرچمداران برتر سامسونگ است! سری گلکسی اس 23 همگی از تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برند. البته سامسونگ نسخه ویژه اورکلاک شده خود با نام Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy را برای پرچمداران خود انتخاب کرده است. با وجود این تراشه، اما عملکرد Galaxy S23 Ultra در عوض آیفون 14 پرو مکس چگونه خواهد بود برای پاسخ به این سوال، بیایید ویدیو تست سرعت سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در برابر آیفون 14 پرو مکس اپل را تماشا کنیم.

تست سرعت Galaxy S23 Ultra

برای شروع، باید مشخصات گلکسی اس 23 اولترا را با آیفون 14 پرو مکس مقایسه کنیم. یا

مقایسه مشخصات گلکسی اس 23 اولترا با آیفون 14 پرو مکس - تست سرعت

مقایسه مشخصات Galaxy S23 Ultra در مقابل iPhone 14 Pro Max – تست سرعت هر دو دستگاه بهترین تراشه پرچمدار را در اکوسیستم خود دارند. ویرایش ویژه اسنپدراگون 8 نسل 2 داخل گلکسی اس 23 اولترا و تراشه اپل A16 در قلب آیفون 14 پرو مکس دو تراشه 4 نانومتری قرار دارد.

دو برابر میزان رم در گلکسی اس 23 اولترا در مقایسه با آیفون 14 پرو مکس، قرار است به نماینده سامسونگ حافظه کوتاه مدت بیشتری بدهد. حافظه داخلی نسل بعدی UFS 4.0 می تواند عملکرد بهتری نسبت به حافظه داخلی NVME داشته باشد.

از سوی دیگر، رزولوشن بالاتر صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا ممکن است از نظر پردازش و تولید گرما دشوار به نظر برسد.

قیمت گلکسی اس 23 اولترا 100 دلار بیشتر از آیفون 14 پرو مکس است، اما انصافاً حافظه داخلی مدل پایه نماینده سامسونگ دو برابر حافظه داخلی نماینده اپل است. بنابراین تفاوت قیمتی وجود ندارد.

خوب، بیایید به ویدیوی تست سرعت Galaxy S23 Ultra در مقابل iPhone 14 Pro Max برسیم:

همانطور که می بینید، گلکسی اس 23 اولترا توانست در دور اول با اختلاف کمی از آیفون 14 پرو مکس پیشی بگیرد. در دور دوم نماینده اپل برگشت و توانست با اختلاف کمی بهتر از نماینده سامسونگ ظاهر شود.

به طور کلی می توان این مقایسه تست سرعت را تقریباً برابر دانست و پس از مدت ها پرچمدار سامسونگ در سری گلکسی اس توانست جلوی پرچمدار اپل را بگیرد. نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید امسال سال جالبی برای طرفداران سامسونگ خواهد بود؟

البته در نظر داشته باشید که گلکسی اس 23 اولترا تقریبا 4 ماه پس از پرچمدار اپل رونمایی شد و طبیعتا می توان آن را دستگاهی به روزتر دانست. در نتیجه، شاید مقایسه گلکسی زد فولد 5 با آیفون 16 پرو مکس که تقریباً همزمان عرضه می شود، مقایسه بهتری برای بررسی عملکرد کره ای ها در برابر آمریکایی ها باشد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا