اخبار فناوری

تست استرس Samsung Galaxy S23 Ultra را تماشا کنید

ممکن است پرچمدار برتر سال 2023 سامسونگ باشد Galaxy S23 Ultra البته می‌دانستیم که عضو جدید خانواده گلکسی زد فولد هنوز برای امسال رونمایی نشده است. اگر می خواهید بدانید گلکسی اس 23 اولترا چگونه در برابر تست های مختلف مقاومت می کند، این مقاله برای شما مناسب است. بیایید با هم نگاهی به تست استرس Samsung Galaxy S23 Ultra بیندازیم.

تست استرس Galaxy S23 Ultra

تست استرس Galaxy S23 Ultra

تست استرس Galaxy S23 Ultra

سامسونگ برای مقاومت بیشتر یکی از مهم ترین و آسیب پذیرترین قسمت های گوشی موبایل یعنی صفحه نمایش آن سعی کرد با همکاری Corning خروجی بهتری برای Galaxy S23 Ultra ارائه دهد. شیشه محافظ صفحه نمایش گلکسی S23 Ultra گوریلا گلس ویکتوس 2 شرق.

در تست JRE می توان یکی از موارد بررسی مقاومت گوشی را بررسی مقاومت در برابر خش آن در نظر گرفت. همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده خواهید کرد، حداقل با این بنچمارک، شاهد بهبودی در مقاومت شیشه محافظ صفحه نمایش در برابر خش نیستیم.

مانند بسیاری از لنزهای سخت، این دستگاه نیز اولین خراش های سطحی را روی سطح ساینده 6 و خراش های عمیق را روی سطح ساینده 7 ایجاد می کند.

برخلاف شعله، پیکسل‌های نمایشگر بازیابی می‌شوند و پس از حذف منبع گرما دوباره مشتعل می‌شوند.

در نهایت، این یکی از مقاوم ترین محصولات در برابر خم شدن محصولات موبایل است. گلکسی اس 23 اولترا با حداقل انعطاف تحت فشار، خم نمی شود و نمی شکند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما مقاومت تلفن همراه چه تاثیری بر خرید شما دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا