اخبار فناوری

تست استرس گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6 Pro را تماشا کنید

اخیراً تست استرس گوشی های بازی کاملاً ناامید کننده بود. چهار ماه پیش، جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس رونمایی شد. سلسله ASUS ROG Phone 6 جدیدترین محصولات در این دسته هستند و می خواهیم ببینیم که چقدر قوی هستند. در همین راستا تست استرس گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6 Pro Zack منتشر شده است که با هم به بررسی آن می پردازیم.

تلفن بازی ASUS ROG Phone 6 Pro

ASUS ROG Phone 6 Pro

ASUS ROG Phone 6 Pro

ASUS ROG Phone 6 Pro با طراحی بازی بسیار زیبا و خاص خود می تواند کاملا جذاب به نظر برسد. اما مقاومت آن چگونه است؟ خوب، اگر به تصویر اصلی مقاله نگاه کنید، می بینید که ما پاسخ چندان مثبتی به این موضوع نداریم.

با اولین بررسی ها از بیرون، می بینیم که طراحی آن تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد، همان چیزی که در این تست مانند یک تکه شکلات شکست! خب، ما انتظار داریم این نسل هم همین اتفاق را بگذراند، چه اتفاقی افتاد، اما چگونه؟ بیایید ویدیوی او را تماشا کنیم:

در تست خراش گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده در این دستگاه در سطح 6 خش خورده است.بدنه آلومینیومی مطابق انتظار خراشیده شده است. حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بدون خط و خش است و کار می کند.

در طول تست شعله، پیکسل ها می سوزند و نمی توانند بازیابی شوند. و در نهایت تست خمش را دیدیم که در آن دستگاه به طور کامل ترک خورد و در اولین تراشه شکست.

نظر شما در مورد کیفیت این گوشی گیمینگ در مورد ایسوس چیست؟ فاکتور کیفیت ساخت چقدر در خرید شما اهمیت دارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا