اخبار فناوری

تست استرس گوشی بازی Nubia Redmi 8 Pro را تماشا کنید

گوشی های سریال سه هفته پیش Nubia Red Magic 8 Pro آنها با اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شدند. این محصولات ویژه بازی اخیراً تست استرس JRE را پشت سر گذاشتند و نتیجه جالبی ثبت شد. در ادامه به تست استرس گوشی گیمینگ Nubia Redmi 8 Pro می پردازیم.

تست استرس گوشی گیمینگ Nubia Redmi 8 Pro

طراحی خاص Redmi 8 Pro در 2 طرح مختلف برای قاب پشتی عرضه می شود. یک نمونه نیمه شفاف و یک نمونه مات که هر دو از قاب شیشه ای برای پشت دستگاه استفاده می کنند. طراحی مربعی و غیر منحنی دستگاه جلوه خاصی به آن بخشیده است. به علاوه، دوربین سلفی زیر صفحه نمایش به شکل تقریبا نامرئی بسیار جذاب است. خروجی این دوربین سلفی نیز قابل قبول بود.

دوربین سلفی زیر صفحه نمایش Nubia Z Magic 8 Pro

دوربین سلفی زیر صفحه نمایش Nubia Z Magic 8 Pro

اما به تست استرس Nubia Red Magic 8 Pro می رسیم. طبق معمول، تست با تست خراش صفحه شروع می شود که نشان می دهد گوریلا گلس 5 به کار رفته در صفحه نمایش این دستگاه می تواند تا سطح 6 مانند اکثر تلفن های همراه دیگر مقاومت کند.

فریم دستگاه و دکمه های آن آلومینیومی است و خط و خش دارد اما لمس خوبی دارد. دکمه های خازنی مخصوص بازی روی لبه قرار گرفته اند و حتی پس از خراشیده شدن نیز عملکرد خود را حفظ می کنند.

قاب عقب و سه لنز دوربین همگی توسط شیشه محافظت می شوند. در نهایت می بینیم که تست خم Red Magic 8 Pro توانست شیشه پشتی را کمی جدا کند اما پس از برداشتن فشار به حالت عادی برگشت و گوشی شکسته نشد.

تست شعله نیز جالب است و پیکسل های نمایشگر پس از سفید شدن بازیابی می شوند.

نظر شما در مورد عملکرد Nubia در طراحی Red Magic 8 Pro چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا