اخبار فناوری

تجربه کاربری استوری اینستاگرام طولانی تر و لذت بخش تر خواهد بود

اینستاگرام با ویژگی استوری خود به کاربران این امکان را می داد که پست های کمتری را برای مدت زمان محدودی ارسال کنند. حالا پس از مدت ها به نظر می رسد که تجربه کاربری استوری های اینستاگرام طولانی تر و لذت بخش تر خواهد شد. در تداوم با مایفون مگ برای بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

تجربه کاربری استوری اینستاگرام طولانی تر و لذت بخش تر خواهد بود

اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب این روزها، تغییرات مفیدی در استوری های خود ایجاد می کند. طبق اعلام این شرکت، مدت زمان استوری ها از 15 ثانیه اکنون به 60 ثانیه افزایش می یابد. این ویژگی به هنرمندان دیجیتال اجازه می دهد تا داستان های کمتری ارسال کنند و در عین حال به بینندگان اجازه می دهد داستان های کمتری را ببینند.

اینستاگرام اخیراً اعلام کرده است که کار روی افزایش حداکثر طول استوری را آغاز کرده است. در واقع این عملکرد که با چندین کاربر آزمایشی شروع شده است، شعار «Meet longer story» یا «Meet long stories» را نمایش می دهد. آخرین به روز رسانی که اخیرا توسط متا منتشر شده است به شما این امکان را می دهد تا حداکثر 60 ثانیه در یک استوری بمانید و محتوای آن را در این مدت مشاهده کنید.

تجربه کاربری استوری اینستاگرام

یکی از سخنگویان متا در بیانیه ای گفت که این شرکت در حال کار بر روی راه هایی برای بهبود تجربه استوری اینستاگرام است. به گفته این سخنگوی، کاربران اکنون می توانند ویدیوهای استوری را تا 60 ثانیه به جای قطعات 15 ثانیه ای پخش کنند. کاربران مدت هاست که تغییر در مدت زمان استوری ها را پیش بینی می کنند.

محدودیت 15 ثانیه ای منجر به ایجاد ده ها داستان در هر روز می شود، به خصوص توسط اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی مانند اینفلوئنسرها یا وبلاگ نویسان. از سوی دیگر، بینندگان اغلب پس از هر داستان مجبور می شوند به داستان بعدی بپرند. بنابراین استوری های اینستاگرام بالاخره طولانی تر می شوند. این ویژگی احتمالاً رویکرد خوبی برای جامعه اینستاگرام چه در میان تولیدکنندگان محتوا و چه در میان کاربران خواهد بود.

تجربه کاربری استوری اینستاگرام

گروه اول کاربران می توانند داستان هایی را ارسال کنند که هر 15 ثانیه متوقف نمی شوند، در حالی که گروه دوم دیگر نیازی به لمس مداوم صفحه نمایش برای تماشای یک ویدیو طولانی تر ندارند، زیرا در این بین ممکن است واقعاً تمایلی به تماشای آن نداشته باشند. اخیراً پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی تغییرات قابل توجهی در بخش های ویدیو ایجاد کرده است.

به گزارش سایت خبری GizChinaبرای مثال محدودیت ویدیوی ریل اینستاگرام از 60 ثانیه به 90 ثانیه افزایش یافته است. علاوه بر این، اکنون کاربران می توانند به طور خودکار ویدیوهای کمتر از 15 دقیقه را به حلقه تبدیل کنند. استوری اینستاگرام تنها چیزی نیست که توجه را به خود جلب می کند. این به روز رسانی جدید به کاربران امکان می دهد دوباره محتوا را به اشتراک بگذارند.

یعنی مشابه نحوه عملکرد ابزار Retweet توییتر که بدون شک یک ویژگی مفید و کاربردی است. نظر شما در مورد کاربران مایفون مگ در مورد تجربه کاربری طولانی تر و لذت بخش تر استوری اینستاگرام چیست؟ آیا چنین بهبودی می تواند به افزایش عملکرد این شبکه اجتماعی و افزایش رضایت کاربران کمک کند؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا