اخبار فناوری

تبلیغات مجله Pixel 6 به دوربین ها ، تشخیص بهتر صدا و سایر ویژگی های تلفن Google اشاره دارد

گوگل اخیراً کمپین بازاریابی آنلاین را برای پرچمداران آینده خود راه اندازی کرده است. تبلیغات تلویزیونی و تابلوهای راهنما تمدید شده. اما اکنون اطلاعیه های جدید پیکسل 6 او در مجله ای تقریباً همان ویژگی هایی را که گوگل برجسته کرده است ، همراه با تعدادی دیگر از ویژگی های بعدی ذکر کرده است.

تبلیغات مجله پیکسل 6

مانند بروم غنی این آگهی برای اولین بار در توییتر در آخرین شماره (27 سپتامبر) مجله نیویورکر ظاهر شد. این تصاویر توسط دیوید اوربانکه ، پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در همه رنگهای آن که قبلاً در بیلبوردها ، پوسترها و سایر مواد تبلیغاتی دیده بودیم.

مورد بعدی “اگر تلفن های هوشمند فقط هوشمند نبودند؟” شعار اصلی گوگل برای همه تبلیغات خود حول سری Pixel 6. می چرخد. این پیام اصلی است که گوگل با Pixel 6 می شنود. با این حال ، عناوین گوگل در تبلیغات مجله پیکسل 6 طولانی تر هستند و در چند دسته قرار می گیرند. مثلا، “شهودیشامل مواردی از Google است که شرکت می خواهد سخت افزار و خدمات آنها برای آنها مفید / هوشمند باشد. هم “ادراکهمچنین می تواند مرجعی برای محاسبات شما و نحوه استفاده از تلفن همراه با ویژگی هایی مانند تشخیص کلمات هنگام خواندن باشد.

اگر آنها بصری تر بودند چه؟

اگر آنها ادراک بیشتری داشتند چه؟

سه خط بعدی به Material You و Dynamic Color اشاره می کند که امکان سفارشی سازی بیشتر و تجربه منحصر به فرد را برای هر کاربر فراهم می کند:

شخصی تر؟

اگر تلفن شما شخصیت شما را تشخیص دهد ، چه می کنید؟

تشخیص دهید که همه ما متفاوت هستیم و با ما متفاوت رفتار می کنید؟

تبلیغات مجله پیکسل 6

تبلیغات مجله پیکسل 6

موارد ذکر شده در وسط این آگهی ، مانند تریلر 30 ثانیه ای مورد اول به طور خاص اشاره می کند که پیکسل 6 چه کاری می تواند انجام دهد. گوگل اطلاعات خاصی در مورد مشخصات گوشی خود ارائه نمی دهد ، اما آنها همچنین به جای آنچه از آنها انتظار می رود به عنوان قابلیت های واقعی بیان می شوند.

به این ترتیب ، تشخیص صدا به متن می تواند بهبود یابد و برای همه افراد در جهان بهتر کار کند. علاوه بر این ، ما از عملکرد ترجمه “سریعتر و دقیق تر” که از تراشه Tensor هنگام تماشای فیلم استفاده می کند ، آگاه هستیم. ردیف سوم تنها می تواند به عملکرد باتری تطبیقی ​​موجود اشاره کند ، در حالی که Google در ورودی / خروجی نمای اجمالی از نحوه پیکسل را برای همه “دقیق تر و کامل تر” نشان داد.

اگر تلفن شما لهجه شما را بفهمد چه؟

دهها زبان را روان صحبت می کنید؟

آیا می دانستید برای برنامه هایی که بیشتر از آنها استفاده می کنید در مصرف باتری صرفه جویی می کنید؟

و آیا می توان هر رنگ پوست را با دقت و زیبایی ثبت کرد؟

انتهای آگهی مشابه تبلیغ اصلی است:

اگر تلفن شما

برای یادگیری

قبول میکنم

تکامل یافتن

و بازتاب شما باشد؟

گوگل پیکسل 6

تلفن سازگار با شما

پیکسل 6 اولین پاسخ واقعی گوگل به آیفون اپل است

نظر شما در مورد تبلیغات گوگل در پرچمداران آینده Pixel 6 آن چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا