اخبار فناوری

تبلیغات در آیفون های اپل بیشتر و بیشتر خواهد شد

تبلیغات همواره یکی از راه های ارائه محصولات سایر شرکت ها بوده است. اما این تبلیغات همچنین می تواند باعث سردرگمی یا ناراحتی کاربران شود. متأسفانه مدتی است که رویه های بدی توسط شرکت ها در پیش گرفته شده است که آخرین مورد نمایش تبلیغات در دستگاه ها است. به نظر می رسد تبلیغات بیشتر و بیشتری در آیفون های اپل وجود داشته باشد. با مایفون مگ با

تبلیغات در آیفون های اپل بیشتر و بیشتر خواهد شد

اپل به دلایل واضح در حال قرار دادن تبلیغات بیشتری بر روی آیفون است. این شرکت برای کسب درآمد بیشتر، تبلیغات بیشتری را در آیفون کاربران نمایش می دهد. با این حال برخی از کارمندان این شرکت از این موضوع راضی نیستند. در داخل شرکت در مورد قرار دادن تبلیغات بیشتر در آیفون اختلاف نظر وجود دارد. برخی از کارمندان مسئول فعالیت های تبلیغاتی معتقدند که این امر باعث کاهش کیفیت تجربه کاربری مشتری می شود. آنها می گویند اجرای تبلیغات می تواند شهرت و کیفیت تجربه محصولات اپل را از بین ببرد. این چیزی است که اپل سال ها ارائه کرده و اکنون در حال نابودی آن است.

تبلیغات در آیفون های اپل

تیم تبلیغاتی اپل مدل عملیاتی منحصربفردی دارد و نگرانی های زیادی پیرامون توسعه تجارت تبلیغاتی آن وجود دارد. وقتی کارمندان داخلی در مورد فعالیت تبلیغاتی شرکت صحبت می کنند، نمی توانند از کلمات کلیدی خاصی استفاده کنند. به عنوان مثال، اپل در داخل معتقد است که بازاریابان باید به جای موقعیت یابی از فیلتر مخاطب استفاده کنند. آنها همچنین باید از یک پلتفرم به جای الگوریتم استفاده کنند.

همین امر در مورد کلمات کلیدی رقیب و دفاع از برند به جای تسخیر صدق می کند. اپل انتظار دارد کارمندانش از زبان مناسب برای محصولاتش استفاده کنند. شرایطی مانند هدف گذاری اعمال نمی شود زیرا شرکت به تبلیغ کنندگان اجازه نمی دهد کاربران خاصی را هدف قرار دهند. برای محافظت از حریم خصوصی کاربران، اپل به تبلیغ کنندگان اجازه نمی دهد تا گروه های کمتر از 5000 کاربر را هدف قرار دهند.

تبلیغات در آیفون های اپل

به گزارش خبرگزاری GizChinaاکنون منتقدان اپل را به دلیل قرار دادن تبلیغات بیشتر روی آیفون سرزنش می کنند. در چند هفته گذشته، توسعه دهندگان، مشتریان و منتقدان علیه گسترش تبلیغات در اپ استور بحث کرده اند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که اپل همچنین قصد دارد تبلیغات را در Apple Maps و Apple TV+ اجرا کند. با این حال، طبق گزارش ها، این شرکت هیچ برنامه ای برای گسترش بیشتر تجارت تبلیغاتی خود ندارد.

به نظر می رسد حداقل ابعاد این برنامه به مقیاس برنامه تبلیغاتی متا یا گوگل نمی رسد. با این حال، همه نشانه‌ها حاکی از آن است که این شرکت به پول نقد بیشتری نیاز دارد، و در حالی که ادعا می‌کند تجارت تبلیغاتی خود را گسترش نخواهد داد، نمی‌توانیم خیلی مطمئن باشیم. قرار دادن تبلیغات بیشتر در آیفون نقطه شروع یک تجارت تبلیغاتی است و شاید در آینده به سایر بخش های دستگاه نیز گسترش یابد. نظر کاربران مایفون مگ در مورد تبلیغات بیشتر در آیفون های اپل چیست؟ آیا این کار می تواند به اعتبار و محبوبیت اپل آسیب برساند؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا