اخبار فناوری

تبلت Xiaomi Note E-Ink به صورت رسمی در چین معرفی شد

شیائومی به تازگی مدل تبلت جدیدی را در بازار چین عرضه کرده است. محصول جدید Xiaomi Note E-Ink به تازگی معرفی شده و در حال حاضر برای پیش خرید در بازار موجود است.

تبلت Xiaomi Note E-Ink Electronic Ink

محصول جدید شیائومی که در واقع شبیه کتابخوان است، دارای صفحه نمایش 10.3 اینچی E-Ink است. این صفحه نمایش به طور کلی به عنوان صفحه کاغذ الکترونیکی نیز شناخته می شود، ظاهری شبیه کاغذ دارد و با دید بالا و کنتراست بالا ساخته شده است.

این دستگاه بسیار نازک طراحی شده و با ضخامت 5.35 میلی متر عرضه می شود. همچنین سبک وزن بوده و وزن آن 440 گرم است. در سطح سخت افزاری با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می کند که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند.متاسفانه پردازنده مدل ذکر نشده است اما می دانیم که این دستگاه به تراشه چهار هسته ای Cortex A55 مجهز شده و بر روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا می شود.

Xiaomi Note E-Ink

Xiaomi Note E-Ink

در داخل جعبه، تبلت دارای کابل USB C برای شارژ و حتی یک قلم است. این تبلت همچنین دارای مجموعه WPS Office بوده و از وای فای دو بانده پشتیبانی می کند. در حال حاضر، تبلت Xiaomi Note E-Ink با قیمتی معادل 389 دلار آمریکا موجود است.

نظر شما در مورد محصول جدید شیائومی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا