اخبار فناوری

تبلت OnePlus Pad در حال انجام تست نهایی است

بر کسی پوشیده نیست که اپیدمی کرونا توجه را به تبلت ها جلب کرده است. در ادامه همین مسیر می بینیم که برندهایی که چنین گزینه ای را در سبد محصولات خود ندارند، سعی می کنند حداقل یک محصول جدید را روانه بازار کنند. OnePlus یکی از این برندها است و به نظر می رسد تبلت آنها چندان دور از بازار نیست. طبق آخرین اخبار تبلت OnePlus Pad او در هند در حال گذراندن آزمایشات نهایی است.

تبلت OnePlus Pad

ظاهرا وان پلاس در حال کار بر روی یک مدل تبلت اندرویدی است. قبلاً گزارش هایی در مورد تبلت احتمالی این شرکت در Tranji منتشر کرده بودیم. اکنون، یک گزارش جدید حاکی از آن است که OnePlus Pad در حال ورود به مرحله آزمایش خصوصی در هند است.

به نظر می رسد این برند چینی گوشی های هوشمند در مسیر سایر برندهای چینی مانند ریلمی، اوپو، ردمی و شیائومی قرار گرفته است. همه این شرکت ها حداقل یک تبلت در کارنامه خود دارند و اکنون به نظر می رسد وان پلاس نیز برنامه مشابهی دارد.

گفته می شود نام این تبلت می تواند OnePlus Pad باشد. در حالی که انتظار داشتیم زودتر منتشر شود، اما نشد. همچنین یکی از گزارش‌های دیگر ادعا می‌کرد که اسم رمز او ریوز (به معنای خدا کد) خواهد بود.

لوگوی OnePlus

وان پلاس

اخیراً گزارش جدیدی حاکی از آن است که این شرکت آزمایش خصوصی تبلت مورد بحث را در هند آغاز کرده است. در این گزارش ادعا شده است که نام رمز دستگاه “Aries” است. یعنی برج حمل که معادل فروردین ماه است. البته ممکن است ربطی به تاریخ معرفی داشته باشد و این فقط اسم رمز آن است.

بر اساس گزارش های جدید، مرحله آزمایش در هند در حال انجام است، بنابراین عرضه در بازار بزرگتر هند قریب الوقوع است. اگرچه منابع تایید نکرده اند که این تبلت OnePlus Pad یا OnePlus Tab نام خواهد داشت. این تردید در گزارش ها حتی ممکن است سرنخی از احتمال عرضه 2 تبلت به ما بدهد.

در حال حاضر، جزئیات بیشتر در مورد این دستگاه هنوز در دسترس است. بنابراین ما نمی دانیم که چه مشخصات و ویژگی هایی ممکن است با آن همراه باشد. با این حال، بررسی محصولات Oppo می تواند سرنخ هایی به ما بدهد.

اوپو اخیرا از پد ایر با قیمت کمتر از 242 دلار رونمایی کرده است. این تبلت دارای صفحه نمایش 7.1 اینچی IPS LCD با وضوح 2K است. باتری بزرگ 7100 میلی آمپر ساعتی دارد و چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 در قلب آن می تپد. باید گفت که بعید نیست تبلتی با این مشخصات در وان پلاس عرضه شود.

نظر شما چیه؟ آیا منتظر اولین تبلت OnePlus هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا