اخبار فناوری

تبلت OnePlus شایعه شده برای سال 2023 می تواند یک محصول تغییر نام یافته Oppo Pad باشد

وان پلاس یکی از شرکت هایی است که در تولید گوشی های هوشمند به ظرفیت بسیار بالایی رسیده و در زمره محبوب ترین شرکت ها قرار دارد. مدت ها بود که کاربران این شرکت منتظر تبلتی با برند OnePlus بودند و حتی شایعاتی مبنی بر عرضه چنین محصولی به گوش می رسید. اکنون به نظر می رسد که تبلت OnePlus شایعه شده برای سال 2023 احتمالاً یک محصول تغییر نام تجاری Oppo Pad باشد. با مایفون مگ با

تبلت OnePlus شایعه شده برای سال 2023 می تواند یک محصول تغییر نام یافته Oppo Pad باشد

این اولین بار در جولای 2021 بود که شواهدی مبنی بر معرفی و عرضه احتمالی تبلت OnePlus به دست آمد. دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به OnePlus اجازه استفاده از نام OnePlus Pad را داده است، که به نظر می رسد نشان می دهد که OnePlus به دنبال عرضه تبلت خود و رقابت با غول های بازار تبلت است، همانطور که با بازار انجام داده است. در سال 2014 آغاز شد.

در حالی که کاربران اندرویدی منتظر عرضه تبلت گوگل پیکسل در سال آینده هستند، احتمالا وان پلاس قصد دارد محصول خود را که یک تبلت تمام عیار است معرفی کند. به گفته پلیس اندروید، مکس جامبور که برای وب‌سایت آلمانی All About Samsung کار می‌کند، اخیراً در توییتی نوشت که OnePlus تبلتی به نام OnePlusPad در دست توسعه دارد که قرار است سال آینده عرضه شود.

تبلت OnePlus برای سال 2023 معرفی شد

تبلت OnePlus ممکن است یک محصول Oppo Pad تغییر نام یافته باشد. این تبلت توسط شرکت مادر OnePlus Oppo در ماه فوریه عرضه شد. محصول مذکور دارای تراشه اسنپدراگون 870 به عنوان قلب تپنده خود است. این دستگاه با صفحه نمایش 11 اینچی LCD با رزولوشن 2560 در 1600 و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد که نسخه آن با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل 365 دلار دارد. نسخه دیگر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در آمریکا 475 دلار قیمت دارد.

تبلت OnePlus برای سال 2023 معرفی شد

طبق اخبار منتشر شده PhoneArenaبه نظر می رسد تغییراتی در نرم افزار این دستگاه ایجاد شود تا با بازارهای غربی که در آن عرضه می شود سازگار شود. باتری 8300 میلی آمپری این دستگاه از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند و دارای دوربین 13 مگاپیکسلی و فلاش LED در پشت است. این دستگاه با مداد Oppo نیز کار می کند.

بازار تبلت های اندرویدی هرگز نتوانسته اپل و آی پد را به چالش بکشد. اپل به اندازه کافی مدل های مختلف آی پد را برای جلب رضایت کاربران مختلف در بازار تبلت دارد. جالب است که ببینیم آیا تبلت پیکسل گوگل می تواند مشتریانی را جذب کند که معمولاً به خرید آیپد فکر می کنند، زیرا به نظر می رسد بسیاری از کاربران از تبلت های سامسونگ ناراضی هستند. گوگل مطمئناً از تراشه Tensor برای ارائه ویژگی‌های انحصاری استفاده می‌کند و مطمئناً به کاربران تلفن پیکسل اجازه می‌دهد تا به نوعی با تبلت خود همگام شوند. نظر شما در این مورد چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا