اخبار فناوری

تبلت Lenovo Tab Extreme با صفحه نمایش 14.5 اینچی و تراشه Dimensity 9000 رسما معرفی شد.

در رویداد CES 2023، لنوو یک تبلت پرچمدار جدید به نام Tab Extreme را با نمایشگر غول پیکر 14.5 اینچی 3K 120 هرتز و تراشه Dimensity 9000 به نمایش گذاشت و هدف آن رقابت مستقیم با Galaxy Tab S8 Ultra بود.

تبلت Lenovo Tab Extreme

تبلت Lenovo Tab Extreme یک تبلت اندرویدی عالی است که با Samsung Galaxy Tab S8 Ultra رقابت می کند. همه چیز در مورد این دستگاه با صفحه نمایش 14.5 اینچی آن شروع می شود که یک پنل OLED برای نمایش رنگ های مشکی خالص است و با رزولوشن 3000 در 1876 خود تصاویر شفاف را تضمین می کند. این نمایشگر همچنین از Dolby Vision و نرخ تازه سازی 120 هرتز و همچنین قلم دقیق Lenovo Precision 3 موجود در جعبه پشتیبانی می کند.

تبلت Lenovo Tab Extreme

تبلت Lenovo Tab Extreme

Lenovo Tab Extreme مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 9000 است، اگرچه این تراشه آخرین نسل از چیپست های پرچمدار نیست، اما قابل مقایسه با نسل اول اسنپدراگون 8 سال گذشته است. در کنار آن، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی خواهید یافت. Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.3 نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. در مورد عمر باتری، لنوو می‌گوید که می‌توانید از باتری ۱۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تبلت جدید انتظار ۱۲ ساعت پخش ویدئو داشته باشید و برای تکمیل همه این موارد، شارژ سریع ۶۸ واتی دریافت خواهید کرد.

یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی با سنسور RGB و قابلیت بازگشایی قفل با چهره، به همراه یک دوربین دوگانه در پشت که شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی است، تکمیل کننده سخت افزار است. پورت‌ها شامل دو درگاه USB-C هستند که یکی از آنها می‌تواند برای ارسال ویدیو به نمایشگر دیگر استفاده شود و دیگری می‌تواند ویدیو را برای استفاده از تبلت به عنوان مانیتور خارجی لپ‌تاپ، کنسول و سایر دستگاه‌ها بپذیرد. سایر دستگاه‌های HDMI. به علاوه یک بلندگوی هشت کاناله با پشتیبانی از Dolby Atmos توسط JBL در این دستگاه تعبیه شده است.

با این حال، بزرگترین بخش Lenovo Tab Extreme نرم افزار آن است.

Lenovo Tab Extreme با اندروید 13 عرضه می شود و لنوو وعده به روز رسانی بسیار بهتری را برای دستگاه داده است. لنوو متعهد به سه به‌روزرسانی بزرگ اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی است.

Lenovo Tab Extreme به زودی با قیمت 1199 دلار با قلم و صفحه کلید ویژه عرضه می شود برای فروش رسیدن

نظر شما در مورد تبلت Lenovo Tab Extreme چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا