اخبار فناوری

تبلت وان پلاس احتمالا زودتر از زمان مورد انتظار معرفی و عرضه خواهد شد

OnePlus یکی از شرکت های محبوبی است که هر روز آن را می شنویم و بسیار مورد استقبال کاربران قرار می گیرد. به همین دلیل به نظر می رسد عرضه تبلتی با نام این برند موضوعی جذاب برای طرفداران این شرکت باشد. بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات دریافتی، به نظر می رسد تبلت OnePlus احتمالا زودتر از زمان مورد انتظار معرفی و عرضه خواهد شد. در تداوم با مایفون مگ بیا

تبلت OnePlus می تواند زودتر از حد انتظار به عنوان OnePlus Tab یا OnePlus Pad عرضه شود

وان پلاس اخیرا یک گوشی را روانه بازار کرده است وان پلاس 11 در چین بیرون آمد. در حالی که انتظار داریم امسال دستگاه های بیشتری از این شرکت ببینیم، اما همه دستگاه های مورد انتظار گوشی های هوشمند نیستند. به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد تبلت OnePlus نیز در دست ساخت است. این گزارش همچنین حاکی از آن است که دستگاه مورد انتظار به زودی در هند عرضه خواهد شد. اسم رمز تبلت OnePlus طبق مشاهدات قبلی Aries است و احتمالاً ممکن است با نام OnePlus Tab یا OnePlus Pad شناخته شود. شاید OnePlus قصد دارد آن را با OnePlus 11R عرضه کند. اگرچه اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه این دستگاه نداریم، اما انتظار می رود در ژوئن 2023 عرضه شود.

مشخصات مورد انتظار برای تبلت OnePlus
از آنجایی که وان پلاس قصد دارد این تبلت را در هند عرضه کند، احتمالاً یک دستگاه ارزان قیمت خواهد بود. گزارش های اخیر حاکی از آن است که تبلت آینده OnePlus در واقع یکی از تبلت های قبلی شرکت چینی Oppo است که در حال حاضر در بازار موجود است. با این حال، این بدان معنا نیست که تبلت جدید OnePlus یک کپی کامل از تبلت Oppo است.

تبلت وان پلاس

مطابق با GizChinaدر نهایت، وان پلاس احتمالاً تغییراتی در طراحی این محصول ایجاد خواهد کرد و انتظار داریم تغییراتی در مشخصات آن شاهد باشیم. البته هنوز نمی دانیم از کدام تبلت اوپو وان پلاس الهام گرفته شده است و گزارش منتشر شده نیز هیچ چیز واضحی به ما نمی دهد. با این حال، ما فرض می کنیم که الهام بخش OnePlus از تبلت Oppo Pad Air گرفته شده است. این تبلت دارای صفحه نمایش 10.36 اینچی IPS LCD با وضوح 2K است. در زیر بدنه اوپو پد ایر، تراشه اسنپدراگون 680 ساخت کوالکام وجود دارد که یک تراشه میان رده خوب نسبتاً محبوب است. علاوه بر این، این تبلت دارای باتری 7100 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 18 واتی است.

تبلت وان پلاس

با این حال، هنوز نمی دانیم که وان پلاس این مشخصات را در تبلت جدید خود اجرا خواهد کرد یا خیر. با این حال، اگر با OnePlus آشنایی داشته باشید، می دانید که این شرکت در حال ایجاد تغییرات قابل توجهی در سخت افزار دستگاه است تا تبلت جدید خود را متمایز کند. انتظار داریم با نزدیک شدن به ماه ژوئن بیشتر در مورد این دستگاه بشنویم. نظر کاربران مایفون مگ در مورد تبلت وان پلاس که احتمالا زودتر از حد انتظار معرفی و عرضه خواهد شد چیست؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا