اخبار فناوری

تا 60 گیگابایت حافظه داخلی Samsung Galaxy S23 برای نرم افزار و سیستم عامل اشغال شده است!

یکی از مواردی که معمولا پس از خرید گوشی های همراه مورد توجه قرار می گیرد، تفاوت فضای مفید و موجود حافظه داخلی با ارقام اعلام شده در زمان خرید است. معمولا این عدد بسته به مدل و میزان حافظه داخلی کمی متفاوت است. با این حال در مورد گلکسی اس 23 وضعیت کمی غیر منطقی به نظر می رسد. گفته می شود تا 60 گیگابایت حافظه داخلی گلکسی اس 23 سامسونگ برای نرم افزار و سیستم عامل اشغال شده است!

چقدر حافظه داخلی گلکسی اس 23 رایگان است؟

اگر هر یک از مدل های خانواده Samsung Galaxy S23 را در نظر می گیرید، ممکن است حافظه داخلی شما زودتر از حد معمول پر شود. اندازه نرم افزار و سیستم عامل پیش فرض سامسونگ در این دستگاه ها چهار برابر بزرگتر از دستگاهی مانند پیکسل 7 گوگل است.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط کاربرانی که به این دستگاه ها دسترسی دارند، حجم کلی نرم افزار Samsung One UI 5.1 و سیستم عامل اندروید 13 Galaxy S23 حدود 60 گیگابایت تایید شده است.

در مقایسه، اندروید 13 در سری پیکسل 7 تنها از حدود 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده می کند. در واقع فضای 60 گیگابایتی اشغال شده توسط فضای داخلی سری گلکسی اس 23 تقریباً دو برابر ویندوز 11 است و تقریباً نیمی از فضای ذخیره سازی مدل پایه 128 گیگابایتی سری گلکسی اس 23 را اشغال می کند.گلکسی اس 23.

چه چیزی باعث می شود که رابط کاربری سامسونگ اینقدر بزرگ باشد؟

همانطور که انتظار دارید، اندروید با تعدادی اپلیکیشن گوگل عرضه می شود. سامسونگ این برنامه ها را برای دستگاه های خود شبیه سازی می کند تا رابط کاربری تقریبا بی نقصی داشته باشد. بنابراین شما دو مجموعه از برنامه های یکسان را دریافت می کنید، زیرا سامسونگ طبق قرارداد متعهد شده است که برنامه های Google را اضافه کند.

همچنین، سامسونگ تمایل دارد تا فضای دستگاه های خود را بفروشد. این بدان معنی است که شرکت هایی مانند فیس بوک یا مایکروسافت می توانند یک نقطه از تلفن شما خریداری کنند و به پارتیشن سیستم سامسونگ اضافه شود. بدتر از آن، بسیاری از این برنامه ها ممکن است به شما اجازه حذف آنها را ندهند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما این تصمیم عاقلانه ای است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا