اخبار فناوری

تایید رسمی: OnePlus 11 Pro تولید نخواهد شد

وان پلاس 11 دیروز رسما معرفی شد. این پرچمدار 2023 برند OnePlus بدون پسوند Pro یا هر افزونه دیگری رونمایی شد و هیچ عضو دیگری در کنار آن حضور نداشت. در زمانی که خانواده پرچمدار برندهای مختلف حداقل 2 عضو و حتی بیشتر دارند و پسوند Pro حتی در گوشی های ارزان قیمت نیز شنیده می شود، امروز رسما تایید شد که OnePlus 11 Pro محصول نخواهد بود.

بدون تولید OnePlus 11 Pro

اگر به خاطر داشته باشید، تصمیم مشابهی برای خانواده OnePlus 10 گرفته شد. سال گذشته، OnePlus تصمیم گرفت تنها یک مدل OnePlus 10 Pro را در زمان عرضه خانواده OnePlus 10 عرضه کند و مدل ساده OnePlus 10 هرگز تولید نشد. اکنون در خانواده OnePlus 11 تصمیم مشابه اما کمی متفاوت وجود دارد. ما تک عضو OnePlus 11 را خواهیم داشت اما وان پلاس 11 پرو تولید نمی شود!

لی جی در پست خود در Weibo گفت که OnePlus 11 تنها در دو ساعت سریع‌ترین رکورد فروش را در تاریخ شرکت ثبت کرد. مقام رسمی OnePlus چین نیز با مشتریان و طرفداران برند قدردانی کرد.

وان پلاس 11 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ 100 واتی رسما معرفی شد.

با این حال، جالب ترین اطلاعات در این مقاله در بخش نظرات پنهان شده است. یکی از کاربران Weibo در نظرات مربوط به پست نوشت که اگر مدل Pro در دسترس نباشد، وسوسه می‌شود که OnePlus 11 را بخرد. در پاسخ، لی جی ادعا کرد که OnePlus 11 Pro وجود نخواهد داشت.

این بیانیه مطابق با گزارش های قبلی است که ادعا می کردند وان پلاس مدل پرچمدار سری Pro خود را در سال جاری عرضه نمی کند.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید تغییر استراتژی OnePlus در هر سال یک رفتار طبیعی است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا