اخبار فناوری

تاریخ معرفی Xiaomi Buds 4 Pro، Pad 5 Pro، Mix Fold 2 و Watch S1 Pro مشخص شده است: 20 آگوست 1401

مدیر عامل و بنیانگذار شیائومی لی جون قرار است در 11 آگوست سخنرانی سالانه خود را برای به اشتراک گذاشتن پیشرفت این شرکت در تاریخ برگزار کند. امروز شیائومی رسما تایید شده که چندین محصول جدید از جمله گوشی تاشو MIX Fold 2، تبلت Pad 5 Pro 12.4، هدفون Buds 4 Pro و ساعت هوشمند Watch S1 Pro را در همان رویداد به نمایش خواهد گذاشت. این محصولات ساعت ۱۹ (به وقت محلی) در تاریخ ذکر شده رونمایی خواهند شد. همچنین این احتمال وجود دارد که شیائومی اولین خودروی الکتریکی خود را در همین رویداد معرفی کند.

تاریخ معرفی محصولات جدید شیائومی، از جمله گوشی تاشو Mix Fold 2

انتظار می رود شیائومی میکس فولد 2 با نمایشگر خارجی 6.5 اینچی AMOLED E5 سامسونگ با نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن 2520 در 1080 پیکسل عرضه شود. در داخل، دستگاه دارای صفحه نمایش ۸ اینچی Eco² AMOLED تاشو با فناوری LTPO خواهد بود. گفته می شود که هر دو نمایشگر از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کنند.

تاریخ معرفی Xiaomi Mix Fold 2

تاریخ معرفی Xiaomi Mix Fold 2

تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 احتمالا میکس فولد 2 را تامین می کند. گمانه زنی ها حاکی از آن است که دستگاه شیائومی با شماره مدل 22061218C که اخیرا توسط پلتفرم های گواهی TENAA و 3C تایید شده است، MIX Fold 2 خواهد بود. لیست TENAA فقط نشان داد که این گوشی دارای 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود.

دوربین پشتی MIX Fold 2 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با پشتیبانی از OIS خواهد بود. دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی OmniVision OV13B و لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابری نیز مجموعه دوربین های گوشی تاشو شیائومی را تکمیل می کند. این دوربین ها با تراشه پردازش تصویر Surge C1 نیز عرضه خواهند شد. پوستر رسمی همچنین تایید می کند که MIX Fold 2 دارای پیشرفت های عکاسی Lecia است. گواهی 3C این دستگاه نشان می دهد که از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می کند.

شیائومی پد 5 پرو

شیائومی پد 5 پرو

Xiaomi Pad 5 Pro 12.4 احتمالاً نسخه بزرگتر Mi Pad 5 موجود است. بنابراین، باید یک صفحه نمایش 12.4 اینچی LCD، اسنپدراگون 870 و احتمالاً باتری بزرگتر داشته باشد.

Buds 4 Pro پرچمدار آینده شیائومی ایرپاد خواهد بود. با این حال اطلاعاتی از مشخصات و ویژگی های Buds 4 Pro و پوستر منتشر شده در دست نیست و تنها رنگ طلایی آن قابل مشاهده است.

در نهایت، ساعت هوشمند Watch S1 Pro نیز به عنوان بهترین محصول پوشیدنی این شرکت معرفی خواهد شد. طراحی این ساعت نسبت به مدل های قبلی بهبود چشمگیری داشته و از حاشیه باریک صفحه نمایش بهره می برد.

نظر شما درباره رویداد معرفی محصولات آینده شیائومی، از جمله گوشی تاشو Mix Fold 2 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا